• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۳-۰۶
  • شناسه خبر: 1774

دومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان برگزار می شود

پیام ملت – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می شود. ناصر مقدم هدف از برگزاری ...

پیام ملت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان در دو بخش اصلی و موضوعی برگزار می شود.
ناصر مقدم هدف از برگزاری نمایشگاه را ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان دانست و گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات از دیگر اهداف این جشنواره است.ناصرمقدم
مقدم بیان داشت: بخش های اصلی این جشنواره عبارتند از: خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، گرافیک مطبوعاتی، یادداشت و سرمقاله، تیتر، مقاله، تحلیل و تفسیر و طنز و کاریکاتور است.
وی بخش های موضوعی جشنواره را نیز اقتصاد مقاومتی، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، آب و محیط زیست، خانواده و سبک زندگی اعلام کرد.
لازم به ذکر است که بخش اصلی این جشنواره مورد داوری قرار می گیرد و در بخش موضوعی نیز با نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از رسانه های فعال در هر حوزه تقدیر به عمل می آید.
این مقام مسئول با بیان این که مهلت ارسال آثار تا ۲۰ تیرماه است تاکید کرد: آثاری در این جشنواره پذیرفته می شود که در فاصله زمانی اول تیر ماه سال ۹۴ تا ۳۱ خرداد ۹۵ در یکی از رسانه های استان چاپ شده باشند.
همچنین همزمان با جشنواره مطبوعات و رسانه های، نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان نیز از ۱۱ لغایت ۱۷ مرداد برگزار می شود.
فراخوان این جشنواره در روزهای آتی منتشر شده و اطلاعات تکمیلی ظرف هفته آینده در نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اعلام می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست