• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۷-۱۸
  • شناسه خبر: 2048

یک اصولگرا : تحرکات احمدی‌نژاد انتخاباتی است

پیام ملّت – دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به اینکه «اصولگرایان در حال شناسایی افراد برای رقابت با روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند»، گفت: من بعنوان کسی که سال‌ها در دولت نهم با محمود احمدی‌نژاد ه ...

پیام ملّت دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به اینکه «اصولگرایان در حال شناسایی افراد برای رقابت با روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند»، گفت: من بعنوان کسی که سال‌ها در دولت نهم با محمود احمدی‌نژاد همکاری داشته است و شخصیت اصولگرایی نیز دارم تأکید می‌کنم که در حال حاضر رقیب جدی‌ای که بخواهد با حسن روحانی رقابت کند را نمی‌بینم.

دلاور صیامی، دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای رقابت با حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار کرد: افراد بسیاری از اردوگاه اصولگرایان در تلاش هستند و خودشان را آماده رقابت با حسن روحانی می‌کنند از جمله این اشخاص محمود احمدی‌نژاد است.احمدی نژاد

وی در این باره اضافه کرد: فعالیت‌ها و اقدامات وی حاکی از حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است. البته شخص احمدی‌نژاد و نزدیکان وی بارها گفته‌اند که آقای احمدی‌نژاد قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز به وی توصیه کرده‌اند که وارد صحنه انتخابات نشود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اما بنده به عنوان چهره سیاسی اصولگرا و شخصی که سال‌ها با وی و نزدیکان احمدی‌نژاد در دولت‌ نهم همکاری داشته‌ام به جرأت می‌گویم که تمام اقدامات وی مانند سفر به این و آن شهر یا سخنرانی در مکان‌های مختلف انتخاباتی بوده و هنوز هم هست. حتی اگر شخصِ احمدی‎نژاد وارد کارزار انتخاباتی و رقابت نشود قطعاً از فرد یا افرادی حمایت می‎کند تا با حسن روحانی رقابت کنند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت به ارزیابی جناح‌های سیاسی در انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: اصولگرایانی که میانه‌رو و معتدل هستند و همچنین اصولگرایانی که نزدیک به جبهه پایداری‌اند، قصد دارند اتفاقات و رویکردهای افراد سیاسی مانند آقایان حسن روحانی و محمود احمدی‌نژاد را رصد کنند و بعد تصمیم بگیرند که از چه شخصی حمایت کنند اما بنده به عنوان کسی که سال‌ها در دولت نهم با محمود احمدی‌نژاد همکاری داشته است و شخصیت اصولگرایی نیز دارم تأکید می‌کنم که در حال حاضر رقیب جدی‌ای که بخواهد با حسن روحانی رقابت کند، نمی‌بینم.

صیامی در پاسخ به این پرسش که «اگر رئیس دولت‌های نهم و دهم با روحانی رقابت کند به کدامیک از آن‌ها رأی خواهید داد؟»، تصریح کرد: من به آقای احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ رأی نخواهم داد مگر شرایط اخلاقی و کاری خودش را تغییر دهد در غیر این صورت به آقای روحانی که فردی اعتدالگراست رأی می‌دهم.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: امیدوارم آقای روحانی بتواند برنامه‌ها و سیاست‌های دولت خود را اجرایی و عملیاتی کند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با مشکلی روبه‌رو نشود چراکه دولت تدبیر و امید علی‌رغم اقدامات بسیار خوبی که در حوزه سیاست خارجی انجام داده است، اما هنوز به توفیقات خوبی در حوزه اقتصادی دست پیدا نکرده است.

او در ادامه به رویکرد سیاست‌ خارجی رئیس دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: آقای روحانی توانسته است بزرگترین مناقشه تاریخی و سیاسی میان ایران با جامعه جهانی را حل و فصل کند. حیف است که مردم ایران دستاوردهای برجام را احساس نکنند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت تأکید کرد: به هر حال مردم ایران باید دستاوردهای برجام را در سفره خودشان به خوبی احساس و لمس کنند در غیر این صورت برای آقای روحانی بازخورد منفی در بر خواهد داشت چراکه فضا را برای حضور افرادی مانند محمود احمدی‌نژاد برای ورود مجدد به صحنه رقابت و قدرت سیاسی باز خواهد کرد.

وی در پایان افزود: به هر ترتیب امیدوارم آقای روحانی همانطوری که در بحث دیپلماسی و سیاست خارجی توانست به خوبی ظاهر شود در این یک سال باقی مانده از عمر دولت تدبیر و امید بتواند اقدامات و گام‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی بردارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست