• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 2291

کسب رتبه سوم در شاخص امنیت برای استان زنجان

پیام ملت–استاندار زنجان گفت:تعامل مردم با پلیس در برقراری امنیت بالا بوده که دستاورد آن کسب رتبه سوم در شاخص امنیت بوده است. اسدالله درویش امیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی زنجان با اشاره به اینکه ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت:تعامل مردم با پلیس در برقراری امنیت بالا بوده که دستاورد آن کسب رتبه سوم در شاخص امنیت بوده است.1994783

اسدالله درویش امیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی زنجان با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی به طور مستقیم با مردم ارتباط ندارد افزود:نیروی انتظامی مظهر اقتدار مسلحانه بوده و اقتدار این حوزه برای امنیت جامعه مقبول و مشهود است به طوری که نیروی انتظامی خط مقدم ارتباط با مردم محسوب میشود.

وی، یاد آور شد:مردم با وجود نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش می کنند و متخلفین نیز با حضور مقتدرانه نیروهای پلیس در هر حال، احساس وحشت دارند.

استاندار زنجان به برقراری امنیت داخلی در کشور تاکید کرد و ادامه داد:برای حفظ بقای داخلی باید از پلیس سیانت کنیم و توسعه امنیت باید در اولویت کاری نیروی انتظامی باشد.

درویش امیری اظهار داشت:برقراری امنیت باید در چارپوب تکریم برای مردم و نا امنی برای متخلفان باشد که خوشبختانه برقراری امنیت امروزه نسبت به گذشته متفاوت بوده است.

وی ، با اشاره به اقتدار نیروهای امنیتی،ابراز داشت: پلیس اگر مقتدر باشد خود را خادم مردم در برقراری امنیت میبیند و مردم نیز باید به تقویت این امرکمک کنند زیرا هر چقدر این مقوله گسترش یابد به نفع خود مردم بوده و میتوانند در جامعه احساس آرامش کنند.

استاندار زنجان به عزاداری های حسینی در این شهر، اشاره کرد وگفت:عزاداری ها با همه ابعاد معنوی در این استان برگزار میشود و مردم زنجان با وجود اینکه ادواتی از کشور چین در این حوزه به ایران وارد میشود تنها به عزاداری های ساده و زیبای خود بسنده میکنند.

درویش امیری در پایان خاطر نشان ساخت :نقش نیروی انتظامی در برگزاری این عزاداری ها قابل تحسین بوده ،به طوری که توانسته است آرامش و امنیت لازم را در این مدت برای عزاداران تامین نماید.

انتهای پیام /ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست