• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 2338

روند اجرایی پروژه پل سیدالشهدا رضایت بخش است

پیام ملت– یک عضو شورای شهر گفت:پروژه پل سیدالشهدا علیرغم تاخیرات قبلی،از روند حرکتی خوبی برخوردار شده که جدیت دراین امر قابل مشاهده است و امیدواریم همین سرعت کار تا اتمام پروژه بدون تعطیلی ادامه یابد. سعید امیدی، د ...

پیام ملتیک عضو شورای شهر گفت:پروژه پل سیدالشهدا علیرغم تاخیرات قبلی،از روند حرکتی خوبی برخوردار شده که جدیت دراین امر قابل مشاهده است و امیدواریم همین سرعت کار تا اتمام پروژه بدون تعطیلی ادامه یابد.

سعید امیدی، درجلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان،درباب پروژه سیزه میدان افزود:در خصوص اجرای فاز اول پروژه سبزه میدان به صورت34 پیمانکاری نسبت به انتشار آگهی و واگذاری پروژه طبق آیین نامه معاملاتی اقدام نموده ایم و توافق با پیمانکار مبتنی بر پرداخت حداکثر ۲۵درصد نقدی و حداقل ۷۵درصد غیرنقدی از محل املاک شهرداری صورت گرفته است.

وی، با اشاره به عملیات اجرایی پارک ها و فضای سبز که نشاط و رضایت شهروندان را به همراه دارد خاطر نشان ساخت:در زمینه این پروژه بهینه سازی مصرف آب باید در اولویت برنامه های شهرداری زنجان باشد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر موضوع پدافند غیرعامل گفت:هدف از پدافند غیرعامل ارتقاء پایداری ملی،کاهش آسیب پذیری و امکان تداوم خدمات رسانی در شرایط بحران و تجاوز خارجی میباشد.

وی،ادامه داد:با توجه به زلزله اخیر در زنجان باید توجه کرد که در حوزه مدیریت بحران،تا چه میزان مجموعه تشکیلات امدادرسانی به لحاظ امکانات،تجهیزات و آمادگی های عمومی امدادرسانی آمادگی مقابله با شرایط بحرانی را دارند.

امیدی گفت:با توجه به نزدیکی فصل سرما و نظر به اینکه مراحل ساخت گرمخانه متکدیان رو به اتمام است، سرعت تجهیز و رفع نواقص نهایی نیز باید تسریع گردد.

یک عضو دیگر شورای شهر از تخصیص بودجه ۲ میلیارد تومانی در حوزه ورزش خبر داد و اظهارداشت:۲۰ درصد از این بودجه به بخش سلامت،۲۵ درصد به بخش زیرساختها،۲۰ درصد از این بودجه به بخش ورزش های همگانی،۲۰درصد به ورزش های عمومی که مربوط به هیات های ورزشی در رشته های مختلف است ،۱۰ درصد تجلیل از قهرمانان و ۵ درصد باقی مانده به سایر قسمتها اختصاص می یابد.

رزاق محمدی با اشاره به رابطه ورزش و سلامت در جامعه، تصریح کرد:هر چه قدر در زمینه ورزش پیشرفت کنیم به همان میزان از آسیب های اجتماعی کاسته و بر نشاط و سلامت جامعه می افزاییم.

وی مهمترین بخش هرم ورزشی را رسیدگی به زیرساختها عنوان کرد و ادامه داد:تجهیزات پارک ها و سالن های ورزشی،ایجاد سالن های ورزشی و ایجاد چمن مصنوعی از جمله اقداماتی است که در بخش زیرساختها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست