• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۶
  • شناسه خبر: 2407

گفت و گو،زمینه ساز پویایی دستگاه های تصمیم ساز است

پیام ملت–معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: گفت و گوها مایه پیشرفت و پویایی مجموعه های دانشگاهی و غیر دانشگاهی است و دستگاه های اجرایی و تصمیم ساز نیازمند بحث و گفت وگو هستند. بیوک موسوی ظهر یکشنبه در پنجمین ...

پیام ملتمعاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: گفت و گوها مایه پیشرفت و پویایی مجموعه های دانشگاهی و غیرn3334483-5443602 دانشگاهی است و دستگاه های اجرایی و تصمیم ساز نیازمند بحث و گفت وگو هستند.

بیوک موسوی ظهر یکشنبه در پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور،افزود: تلاش و همراهی برای ایجاد و توسعه گفت و گو و فضای آزاد اندیشی در کشور، افتخاری برای دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی مناسب برای بحث و گفت وگو الزامی است، خاطرنشان ساخت: اگر بخواهیم در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی به پیشرفت و تعالی برسیم نیاز به گفت و گو داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به حضور موفقیت آمیز دانشجویان در عرصه دانش اشاره کرد و گفت:زنجان یک استان دانشگاهی است که در حال حاضر ۶۵ هزار نفر دانشجو در ۱۹ مرکز دانشگاهی فعالیت می کنند.

موسوی در ادامه  گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های تصمیم ساز نیاز به گفت و گوهای طرح شده در دانشگاه ها دارند چرا که دانشگاه منشا فکری برای تصمیم سازی ها است.

موسوی با تاکید بر اینکه در هر زمینه ای به خصوص در مسائل اجتماعی و سیاسی به بحث و گفت وگو نیاز داریم،تصریح کرد:امیدواریم دستاورد و مزایای این گفت وگوها باعث پویایی و ترقی استان در زمینه های مختلف شود.

وی یاد آور شد:جوانان به عنوان یک سرمایه ارزشمند باید در برخی از دستگاه های تصمیم ساز حضور یابند و مطالبه خود را بیان کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه زنجان در بسیاری از مسائل مذهبی و اعتقادی و باورهای دینی سرآمد است خاطر نشان ساخت:اولین تظاهرات ویژه بانوان در این استان در نوع خود بی نظیر بوده و حتی این حرکت عظیم بانوان زنجانی نیز در تاریخ ثبت شده است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست