• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 2605

همت مردم موجب عظمت نظام اسلامی می شود

پیام ملت–امام جمعه موقت زنجان گفت: اطاعت بی‎چون و چرا از مقام معظم رهبری و پایبندی به انقلاب اسلامی وظیفه کلی ملت اسلامی است که همت مردم موجب عظمت نظام اسلامی شده است. سید مرتضی موسوی با اشاره به پیاده روی عظیم ارب ...

پیام ملتامام جمعه موقت زنجان گفت: اطاعت بی‎چون و چرا از مقام معظم رهبری و پایبندی به انقلاب اسلامی وظیفه کلی ملت اسلامی استindex که همت مردم موجب عظمت نظام اسلامی شده است.

سید مرتضی موسوی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی،خاطر نشان ساخت:حضور شیعیان به ویژه ایرانیان در طی چند سال اخیر در این پیاده روی معنوی زبان زد تمام جهانیان است و باعث شده که دشمنان بیشتر از پیش از اتحاد مسلمانان بهراسند.

وی همراهی مسئولان در تسهیل سفر به کربلا  را مهم دانست و ابراز داشت: پیگیری  مسئولین و دستگاه های مربوطه از ملزومات و مقدمات این سفر محسوب می شود  تا مردم با همراهی آنان این سفر را هر چه باشکوه تر به انجام برسانند.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه،خاطر نشان ساخت: کشتار ۱۰۰ نفر و زخمی شدن ۳۰ نفر از عزاداران اربعین حسینی در این کشور توسط ارتش، و حمایت های نالی عربستان سعودی انجام می شود.

موسوی درخصوص مهمترین وظایف ملت عنوان کرد:وظایف ایرانیان در قبال اوضاع داخلی و خارجی کشور اطاعت از ولی فقیه و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری و تنومند شده است.

وی با بیان اینکه فرد انقلابی خداترس ودشمن نترس بوده و به آینده روشن با امید خداوند متعال حرکت می‎کند،افزود:با روحیه انقلاب گری می‎توان به مشکلات فائق آمد و اختلاس‎ها و حقوق‎های نجومی را ریشه کن کرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه شنبه ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج است،تصریح کرد: بسیجی یعنی شهید باکری‎ها، چمران‎ها، حسین فهمیده‎ها، باقری‎ها و شهدای مدافع حرم و همچنین بسیجی یعنی سردار سلیمانی‎ها و اوصانلوها در دوران حاضر.

حجت الاسلام موسوی به پیام های سیاسی این تجمع بزرگ جهانی اشاره و ابراز کرد: شاید صدای یک نفر به تنهایی به گوش جهانیان نرسد، اما وقتی این خیل عظیم شیعیان در راستای یک هدف واحد برای مبارزه با استکبار جمع شده و فریاد ضد استکباری سر می دهد، جهانیان صدای آنان را به خوبی خواهند شنید.

وی با بیان انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: مقام معظم رهبری موضع خود را در این زمینه مشخص کردند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ “با این انتخابات برخی‎ها شادی کرده و برخی عزا گرفتند، اما به حال ما فرقی ندارد و شاد و عزادار نیستیم چرا که هر حزبی که روی کار آید، جز شر ما چیزی ندیده‎ایم و هیچ گونه قضاوتی در این زمینه نداریم”.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست