• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 2635

بر گزاری۵۰ ویژه برنامه طی هفته بسیج در ماهنشان

پیام ملت –فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت : برنامه متنوع با برنامه ریزی های انجام شده در قالب برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود. مجتبی برزگر در گفتگو با خب ...

پیام ملتفرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت : برنامه متنوع باindex برنامه ریزی های انجام شده در قالب برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح شهرستان ماهنشان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

مجتبی برزگر در گفتگو با خبرنگار پیام ملت به برنامه های هفته بسیج با شعار «بسیج انقلابی و خدمت‌گذار» که از ۳۰ آبان ماه آغاز و تا ۶ آذرماه ادامه دارد،اشاره کرد و افزود: امروزه بسیج در تمام عرصه های مختلف و در صحنه ها نقش بسزایی دارد و با بصیرت و اخلاص در زمینه فعالیتهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و … در هفته بسیجتلاش میکند.

وی ادامه داد: همایش اقتصاد مقاومتی و روشنگری، برگزاری کلاس های احکام آبزی پروری، یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری یادواره های شهدا در سطح روستاها، همایش ائمه جمعه و جماعات و فرمانده هان پایگاهها، افتتاح سوله های صالحین و نه دی، افتتاح سه پایگاه مقاومت ،ویزیت رایگان در روستاهای محروم، افتتاح عرصه های پرورش ماهی و زنبور عسل، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت های زندگی، اجرای گروه های جهادی، تشویق بسیجیان نمونه از برنامه های محوری هفته بسیج در ماهنشان است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان  یاد آور شد : تزیین و فضاسازی سطح پایگاهها و مقرهای ناحیه در اولین روز از هفته بسیج دیدار با خانواده های معظم شهدا و ائمه جمعه جهت تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب از برنامه های دیگر این هفته می باشد.

برزگر با بیان اینکه ،بسیج مایه فخر و مباهات ملت ایران بوده و ترویج تفکر بسیجی، موجب احیای روحیه انقلابی در جامعه می شود،اظهار داشت :یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم در ۵آذر ماه روز جمعه قبل از میعادگاه های نماز جمعه در شهر دندی و ماهنشانمی باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره خدمت آرمانهای بلند انقلاب و امام و رهبری خواهد بود خاطر نشان ساخت :امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها دارد و هرجا وظیفه‌ ای برای پاسداری از ولایت وجود داشته باشد، نیروی مردمی بسیج نیز حضور دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان گفت :بسیج با محوریت قرار دادن ارزش های نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی با تمام توان ایستادگی خواهد کرد.
انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست