• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۲
  • شناسه خبر: 2642

از نگاه حزبی و جناحی به مسئله جهاد و شهادت پرهیز شود

پیام ملت –معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت :همه رزمندگان اسلام، سربازان امام و پیروان ولایت و رهبری اند، لذا باید از هرگونه نگاه حزبی و جناحی به موضوعات جهاد و شهادت پرهیز کرد. به گزارش روابط عمومی ...

پیام ملتمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت :همه رزمندگان3 اسلام، سربازان امام و پیروان ولایت و رهبری اند، لذا باید از هرگونه نگاه حزبی و جناحی به موضوعات جهاد و شهادت پرهیز کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی  در دومین جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس را به منزله سربازان امام خمینی(ره) در زمان جنگ و سربازان ولایت، نظام و مقام معظم رهبری در حال حاضر توصیف کرد.
وی افزود: باید در پرداختن به موضوع های جهاد و شهادت، در بیان خاطرات شهدا و توجه به رزمندگان و جانبازان که یادگاران شهیدان هستند، از هرگونه نگاه حزبی، فرقه ای و جناحی جدا پرهیز کرد.
معاون استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت پرهیز از مبالغه در بیان خاطرات شهدا از سوی بازماندگان ایشان، تصریح کرد: بازماندگان و همسنگران شهدا در بیان حقیقت رشادت ها و نقش موثر رزمندگان باید خاطرات آن ایام را بی پیرایه نقل کنند.
وی ثبت و تدوین تمامی خاطرات مکتوب و شفاهی دفاع مقدس را امری مهم عنوان و با تاکید بر ضرورت ثبت کارشناسی خاطرات و وقایع دفاع مقدس اظهار کرد: چنانچه قرار باشد خاطرات دفاع مقدس، مکتوب و چاپ شود، باید با مشورت کارشناسان امر نسبت به تدوین کتابی کامل و جامع اقدام کرد.
موسوی با اشاره به بازسازی و اجرای برخی از عملیات های دفاع مقدس، این امر را در نمایش جلوه های حقیقی آن ایام بویژه برای نسل های بعد، بسیار موثر دانست و گفت: در بازسازی عملیات ها، نقش فرماندهان، بسیجیان و نیروهای مردمی بخوبی نمایش داده می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به فرهنگ و تفکر بالای بسیجیان در ایام جنگ تحمیلی اشاره و خاطرنشان کرد: در آن ایام بسیاری از نیروهای بسیجی حتی در سنین پایین نیز در حد یک فرمانده توانایی تحلیل مسائل مختلف را داشتند.
وی همچنین بر ضرورت تسریع در احداث باغ-موزه دفاع مقدس در استان زنجان تاکید کرد و خواستار پیگیری مجدانه متولیان این حوزه شد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست