• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۲
  • شناسه خبر: 2940

مشارکت خیران در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد

پیام ملت–امام جمعه ابهر گفت: مشارکت بیشتر خیران در حل مشکلات ازدواج جوانان نیازمندان ترویج سنت‌های حسنه انفاق ، احسان و نیکوکاری اقدام پسندیده و تاثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام جعفر رح ...

پیام ملتامام جمعه ابهر گفت: مشارکت بیشتر خیران در حل مشکلات ازدواج جوانان نیازمندان ترویج سنت‌های حسنه انفاق ، احسان و نیکوکاری اقدام پسندیده و تاثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به آیات قرآنی نازل شده درباره فریضه دینی زکات افزود: زکات حق خداست و کشاورزی که زکات میدهد و حق خد13921103144618451969294ا را ادا میکند منتظر واقعی امام زمان عج است.

وی با بیان اینکه زکات به معنای تطهیر مال است، خاطر نشان کرد: باید همانطور که به تطهیر و زیبایی جسم توجه داریم به تطهیر مال نیز حساس باشیم، چرا که توجه به این امر موجب تضمین اموال و پاکی دل و روح میشود.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در امر جمع‌آوری زکات، توانمندسازی و کمک به ایتام می باشد، تصریح کرد: ترویج سنت‌های حسنه انفاق ، احسان و نیکوکاری اقدام پسندیده و تاثیرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود، اما باید توجه کنیم که حضور خیران تاثیرگذاری آن را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام رحیمی کمک به نیازمندان و محرومان را موجب رضایت‌مندی خداوند اعلام کرد و گفت: رضای خدا در دلهای شکسته است، از همین رو از خیران دعوت می‌شود که برای ارائه خدمات بهتر به محرومان جامعه همراهی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

وی با تاکید بر مشارکت خیران در زمینه حل مشکلات ازدواج جوانان نیازمند افزود: در حال حاضر کمیته امداد ابهر برای ارائه خدمات کمک هزینه جهیزیه  مربوط به ۴۰ نوعروس تحت پوشش  در زمینه ‌های مختلف با مشکل مواجه شده و نیاز به حضور ومشارکت خیران در این زمینه است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست