• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 3045

توزیع شیر مدارس از هفته آینده در مدارس زنجان

پیام ملت –معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استان زنجان گفت:بنا به دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به صورت مکتوب ،شیر مدارس از هفته آینده  در استان زنجان توزیع می شود. یعقوب علی عبادی در گفتگو با خب ...

پیام ملتمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استان زنجان گفت:بنا به دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش به صورت مکتوب ،شیر مدارس از هفته آینده????????????????????????????????????  در استان زنجان توزیع می شود.

یعقوب علی عبادی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت اظهار داشت:برای توزیع شیر در مدارس استان اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:سال تحصیلی گذشته ۱۰ میلیون پاک شیر در ۵۵ نوبت در بین دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی‌های مدارس،دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و مدارس شبانه روزی توزیع شد.

معاون پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود ۵۰نوبت شیر در مدارس استان توزیع شود افزود:سال گذشته ۱۷۵ هزار دانش آموز تحت پوشش این طرح بودند و امسال نیز پیش بینی می شود این تعداد به ۱۸۰هزار نفر افزایش یابد.

عبادی تصریح کرد:با تاکیدات کارشناسان درمان و دارویی وزارت  بهداشت ودرمان و کارشناسان اداره استاندارد ،شیر طبیعی بدون مواد افزودنی و با کیفیت عالی به دانش آموزان عرضه خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت:متاسفانه سرانه مصرف شیر در کشوربسیار پایین بوده ونقش والدین و معلمان در مصرف شیر دانش  آموزان بسیار موثر است که  این مسئله باید در سطح جامعه فرهنگ سازی شود.

این مقام مسئول با اشاره به رفع مشکلات توزیع شیر در مدارس استان گفت: برای حل مشکل عدم مصرف شیر در بین دانش‌آموزان از معلمان خواسته شده است تا خود نیز در کنار دانش آموزان در ساعات اولیه شیر را مصرف کنند .

عبادی به ضرورت مصرف شیر در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مصرف شیر در مدارس می تواند خلا ناشی از عدم مصرف صبحانه را پر کند،همچنین مصرف شیر باعث رشد روانی ،جسمی، تمرکز و شکل گیری درست استخوا بندی دانش آموزان می شود که باید والدین، دانش آموزان را به مصرف شیر ترغیب نمایند.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست