• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 3115

برگزاری جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان

پیام ملت–معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین دوره جشنواره ملی شکوه شکیبایی پیرامون زندگی و ابعاد مختلف شخصیت مادر عاشورا و اسوه استقامت و شجاعت، حضرت زینب(س) برگزار می شود. ابر ...

پیام ملتمعاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین دوره جشنواره ملی شکوه شکیبایی پیرامون زندگی و ابعاد مختلف شخصیت مادر13950311000953_photoa عاشورا و اسوه استقامت و شجاعت، حضرت زینب(س) برگزار می شود.

ابراهیم قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه این جشنواره در  در چهار بخش مقاله نویسی فارسی، شعر، داستان و دل نوشته فارسی و ترکی برگزار می‌شود.، افزود: این جشنواره با اهداف ترویج فرهنگ عاشورایی برای سومین دوره در استان زنجان  فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره خاطر نشان کرد: علاقه مندان میتوانند آثار خود را با ۶ محور ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب (س)، جنبه‌های عرفانی حضرت زینب(س)، نقش و جایگاه اجتماعی حضرت زینب(س)، نگاه زیباشناختی حضرت زینب (س)، بصیرت شجاعت و ظلم‌ستیزی حضرت زینب (س) و مدیریت جهادی و مسئولیت‌پذیری حضرت زینب(س) به دبیرخانه این سازمان ارسال نمایند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آثار باید در فایل ورد ٢٠٠٧ با فونت میترا ١٤ با فاصله یک سانتی‌متر از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه ارسال شود.

قاسمی تصریح کرد: شرط سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر خود را در قالب شعر نو، شعر کلاسیک، داستان کوتاه و بلند و مقاله ادبی و پژوهشی به جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: بیست و هشت دی ماه نتایج داوری آثار اعلام و اختتامیه و برنامه‌های جانبی جشنواره شکوه شکیبایی در ٦ و هفت بهمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست