• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۹
  • شناسه خبر: 3290

درجهت پایداری شبکه گاز در استان،رعايت الگوي مصرف الزاميست

پیام ملت–مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با رعايت الگوي مصرف و همچنين پایداری شبکه گاز در استان، هزینه کمتری را بابت گازبها متحمل شده و این انرژی پایان پذیر را برای نسل های بعد حفظ کنيم. سيد سعيد عسگريان در گفت ...

پیام ملتمدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با رعايت الگوي مصرف و همچنين پایداری شبکه گاز در استان، هزینه کمتری را بابت گازبها متحمل شده و این انرژی پایان پذیرunnamed را برای نسل های بعد حفظ کنيم.

سيد سعيد عسگريان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، افزود: شهروندان زنجانی برای جلوگیری از هدر رفت انرژي نسبت به عایق بندی در و پنجره ها اقدام کنند تا سایر هموطنان هم از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند البته بايد اجازه داد تا هواي تازه وارد محيط محل وسايل گاز سوز شده تا با كمبود اكسيژن مواجعه نشد.

وي با بیان اینکه شرکت گاز در بخش های مختلف صنعتی، حمل و نقل، تجاری و خانگی دارای مشترک می باشد، خاطر نشان ساخت: در همه بخش ها به استثنای بخش خانگی، مصرف گاز قابل کنترل است، یعنی حجم نیاز هر واحد صنعتی و یا تجاری دقیقا مشخص بوده و بر همان اساس به آن گاز تعلق می گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد:  کنترل مصرف در بخش خانگی در دستان خانوارها می باشد ولازم است مشترکین عزیز در مصرف گاز، نهایت صرفه جویی را بعمل آورند.

عسگریان یاد آورشد: در ماه گذشته مصرف بخش خانگی در استان فراتر از حد انتظارات و پیش بینی ها بود به نحوی که در سرمای اخیر، نسبت به سال ۹۴,  ۳ درصد افزایش مصرف در بخش خانگی گزارش شد.

وی اظهار داشت: با استفاده از لباس های گرم مخصوص فصل سرما و همچنین کاهش دمای منزل به میزان ۱۸ الی ۲۱ درجه می توان تا حد زیادی از وقوع قطعی گاز جلوگیری بعمل آورد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: تمام هم استاني هاي عزیز با مدیریت و کنترل مصرف گازبرپایه بهره مندی همگان و توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه كمك كنند كه اين مهم هدف مجموعه شركت گاز استان زنجان است.

عسگریان با اشاره به صدور  بخشنامه اي اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهوري، در خصوص مصرف بهينه گازافزود: از مديران ادارات، سازمانها، نهادها و شركتهاي استان خواست تا با رعايت الگوي مصرف از بروز افت فشار گاز جلوگيري نمايند.

وي خاطر نشان ساخت: با افزايش برودت شديد هوا در سطح استان و منطقه و احتمال بروز افت فشار گاز از تمامي مديران دولتي و شركتهاي خصوصي روشن نمودن وسايل گرمايشي از يك ساعت قبل از آغاز كار وخاموش كردن آنها يك ساعت قبل از پايان كار وهمچنين خواست تا در ساعات اداري دماي ادارات و ساختمانهاي عمومي از ۲۱ درجه سانتيگراد و در راهروها و فضاهاي سرپوشيده از ۱۸ درجه سانتيگراد بيشتر نباشد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست