• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۶-۱۲
  • شناسه خبر: 8374

ماموریت هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هدفمند می شود

پیام ملّت– رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برگزاری اولین دوره تخصصی هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را فرصتی برای هدفمند کردن ماموریت های این تشکل ها اعلام کرد ...

پیام ملّت رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برگزاری اولین دوره تخصصی هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را فرصتی برای هدفمند کردن ماموریت های این تشکل ها اعلام کرد.

حجه الاسلام سعید احمدی در گفتگو با «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر گفت: این دوره با حضور هیات گردان های مذهبی کلیه دانشحویان آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زنجان از فردا تا روز جمعه برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزش محور بودن هیات های مذهبی دانشجویی با هدف بصیرت افزایی اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت در این دوره خبر داد و افزود: متولی این برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است و تلاش داریم تا در طول این دوره موضوع توجه به محتوای اشعار و حتی سخنرانی های مرتبط با اهل بیت را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

احمدی پرداختن به شیوه های هیات گردانی توسط دانشجویان را از دیگر موضوعات قابل بحث در این دوره بیان کرد و گفت: دکتر تهرانچی، ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور و حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میهمانان ویژه این دوره خواهند بود.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست