• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 23068

احمدی نژاد ثبت نام کرد/محسن هاشمی می آید

محمود احمدی‌نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم برای ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» محمود احمدی نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم با مشایعت نزدیک به ۱۰۰ نفر از هوادارانش که وی را تا جلو درب وزارت کشور همراهی کردند برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.

احمدی نژاد قصد افشاگری دارد؟

احمدی نژاد که همزمان با راه افتادن خود از منزل به سمت تالار وزارت کشور در صفحه اینستاگرام به طور زنده پخش می کرد، پس از ورود مشاورش علی اکبر جوانفکر ،و احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز لحظاتی قبل در محل ستاد انتخابات حضور یافت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در نخستین روز ثبت نام از داوطلبان ۵۷ نفر ثبت نام کردند.

ز از ثبت نام از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز  و به گفته موسوی رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور، روز گذشته ۵۷ نفر از داوطلبان به ستاد ثبت‌نام مراجعه کردند.

گفته می شود امروز چهره های سرشناس سیاسی از جمله محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران، رستم قاسمی، محمد عباسی از مدیران دولت احمدی نژاد و احتمالا محمود احمدی نژاد امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما داوطلب انتخابات ریاست جمهوری می شوند.

برخی رسانه ها از ثبت نام چهره های سرشناس کشور از جمله «محسن هاشمی رفسنجانی» در انتخابات خبردادند

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست