• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۲۰
  • شناسه خبر: 23347

راهبرد دشمنان مایوس کردن مردم از انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی معادلات در جهان را برهم زد و علمی را بر افراشت که در مقابل نطام سلطه ایستاد و البته معاندان همواره سعی کرده اند از حرکت قطار انقلاب جلوگیری کنند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» دکتر علیرضا فیروزفر در جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان اظهار کرد: ترویج دین اسلام با اخلاق نیکو اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی نیز با ترویج واقعی دین در جهان اتفاق افتاده است.

وی افزود: نظام سلطه غرب و شرق بر این باور بودند که نظام دینی نمی تواند در دنیا شکل بگیرد و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی غلبه بر تفکر شرق و غرب بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای اضافه کرد: رمز و راز استمرار جمهوری اسلامی حمایت و حضور مردم در صحنه های مختلف نظام است و از نگاه رهبر عظیم الشان انقلاب مردم و حضور مردم در میدان اصل است و انتخابات پیش رو از نگاه معظم له انقلاب این است که مشارکت باید بصورت حداکثری برای انتخاب اصلح باشد.

وی با اشاره به شیطنت های رسانه ای بیگانگان و کم اهمیت جلوه دادن انتخابات گفت:دشمن تمام همت خود را بکار بسته است که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای ناامید کند و چشم شرق و غرب به میزان مشارکت مردم در انتخابات دوخته شده است و باید همه مردم را به میدان کشاند.لذا همه بخش های جامعه وظیفه و رسالت بزرگی بر دوش دارند که در انتخابات پیش رو با ایجاد امیدآفرینی ، وسوسه‌های یاس آفرین دشمن را خنثی کنند.

وی گفت: سنگ بنای جمهوری اسلامی برای اداره امور کشور بر انتخابات است و انتخابات در جمهوری اسلامی تعطیل بردار نیست و این مهم در دوران بمباران شهرها اثبات شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان به ویژگی های انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: در انتخاب اصلح، فعل و گذشته افراد مورد توجه قرار بگیرد و کسی باید انتخاب شود که پاکدست و با مردم و در میان مردم بوده و دارای خصیصه و روحیه فساد ستیزی باشد.

دکتر فیروزفر با اشاره به استعدادی مادی و معنوی کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی از لحاظ منابع و نیروی انسانی سرشار است و با استفاده از ظرفیت های موجود می توان برای توسعه کشور گام برداشت.

وی در پایان با اشاره به فعالیت روبه رشد دانشگاه آزاد اسلامي گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامي در حال حاضر مساله محوری است و بر اساس نیازهای منطقه به طرح موضوعات مي پردازد.

وی افزود: طرح پویش در دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال مهارت آموزی دانشجويان در دل صنعت است و با اين طرح صنعت در دانشگاه و دانشگاه در صنعت خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست