• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
  • شناسه خبر: 23395

بازگشایی پارک‌ها با مجوز ستاد ملی کرونا انجام شده است

شهردار زنجان گفت: بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها به معنای از بین رفتن کرونا نیست و شهروندان در زمان حضور در این اماکن ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

به گزارش پیام ملّت– حبیب‌الله ملایی‌یگانه با اشاره به اینکه بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها منطبق با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا است، اظهار کرد: در شهرهای نارنجی و زرد اجازه استفاده شهروندان از این فضاها داده شده ولی تاکید بر رعایت موازین بهداشتی است و از شهروندان درخواست داریم حتماً این موارد را رعایت کنند.

وی تصیح کرد: در پارک بانوان و یا پارک ملت شهر زنجان بعد از چند ماه تعطیلی نیاز به توجه بیشتر به لحاظ پروتکل‌ها بهداشتی داشته و انتظار داریم شهروندان توجه داشته باشند که در صورت بهبود شرایط، امکان استفاده از این اماکن را دارند و اگر شرایط بار دیگر به هم بریزد، قطعاً مجدداً شهروندان از حضور در اماکن عمومی همچون پارک‌ها محروم خواهند شد. پس برای حفظ این وضعیت نیاز به همکاری و تعامل داریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در پارک محلات، وسایل بازی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: این کار برای این انجام شد تا امکان انتقال ویروس کرونا از سطوح را به حداقل برسانیم و فعلاً این روند نیز ادامه خواهد داشت تا زمانی که از بهبود شرایط مطمئن شویم.

شهردار زنجان یادآور شد: البته در چند پارک محدود و فقط به درخواست شهروندان وسایل بازی موجود است اما از خانواده‌ها درخواست داریم در زمان حضور در این اماکن نیز حتماً خود و فرزندان‌شان از ماسک استفاده کرده و بعد از بازی نیز حتماً دست‌های خود را شسته و یا ضدعفونی کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست