• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 23867

روزانه ۱۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های زنجان انجام می‌شود

روزانه در صنف نانوایی ‌های استان زنجان پنج گروه دو نفره از بازرسان بازرسی از نانوایی‌های استان را انجام می دهند و تخلفات صنفی را بررسی کرده و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف زنجان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه جاری قیمت جدید نان به تمام نانوایی‌های سطح استان ابلاغ شده و مطالق با همان نرخ عرضه نان انجام می‌شود اما گاها چانه‌های نان کوچک بوده و اعتراض به حق مردم را در پی دارد.

وی افزود: روزانه بر اساس بازرسی‌هایی که انجام می‌گیرد در صنف نانوایی ۱۰ تا ۱۲ مورد بازرسی انجام می‌شود و ۵ گروه دو نفره این امر را بر عهده دارند و تخلفات صنفی اهم از کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری را بررسی می‌کنند .

محمدی گفت: پس از تذکرات لازم متخلفان در اسرع وقت به سازمان تعزیرات حکومی ارجاع داده می‌شوند با این حال همشهریان جهت ارائه گزارشات تخلفات نانوایی‌ها می‌توانند با شماره تلفن واحد بازرسی و شکایت که ۳۳۳۲۸۰۳۱ است تماس بگیرند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف زنجان گفت: طبق نرخ نامه مصوب وزن چانه‌های نان باید ۱۵۰ گرم باشد و کمتر این میزان تخلف محسوب می‌شود. با این حال نانوایان موظف هستند نرخ نامه مصوب قیمت نان و وزن چانه‌ها را در معرض دید عموم قرار دهند.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست