• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۹
  • شناسه خبر: 23873

مرکز جامع سلول های بنیادی در سلطانیه گردشگری سلامت را در زنجان به ارمغان خواهد آورد

سلطانیه علاوه بر ظرفیت طبیعی و تاریخی اش، با پروژه بزرگترین انستیتو و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور، گردشگری سلامت را هم به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام حسن شجاعی در یک گفت و گوی مجازی در خصوص آغاز عملیات ساخت بزرگترین انستیتو و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور در سلطانیه که با حضور وزیر بهداشت انجام شد اظهار کرد: افتتاح این مرکز در شهرستان سلطانیه یک اتفاق بزرگ هم برای سلطانیه و هم برای استان است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: این مرکز که شامل بخش های مختلف سلول درمانی است که آینده پزشکی تحت تاثیر ان خواهد بود و در کنار آن بیمارستان بالای ۱۰۰ تخت خوابی و مجموعه رفاهی و اقامتی برای پرسنل شاغل و مراجعان آن احداث خواهد شد.

شجاعی افزود:این مرکز در خاور میانه جزء مراکز بزرگ خواهد بود با توجه به بزرگی و اهمیت آن کلنگ زنی آن توسط وزیر انجام شد.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۱۸۰۰ میلیارد تومان است که تمام ابن هزینه به همت خانواده زنده یاد حاج عباس نجفی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان تامین خواهد شد.

حجت الاسلام حسن شجاعی گفت: طبق وعده پیمانکار این پروژه در زمان تعیین شده تحوبل خواهد شد و تقریباً در ۳ سال آینده آماده بهرده برداری می شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: سلطانیه قابلیت زیادی برای هم پیشرفت خودش و هم برای پیشبرد استان دارد و علاوه بر ظرفیت طبیعی و تاریخی اش با این پروژه بزرگترین انستیتو و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور گردشگری سلامت را هم به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است این مرکز روز پنجشنبه وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استانهای زنجان از چند مرکز بهداشتی و درمانی زنجان بازدید کرد و عملیات ساخت بزرگترین انستیتو و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور در شهرستان سلطانیه با حضور دکتر عین اللهی آغاز شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست