• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۲۹
  • شناسه خبر: 24017

عباس راشاد شهردار زنجان شد

عباس راشاد در روز دوشنبه درششمین جلسه رسمی شورای شهر زنجان با اکثریت آرا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رئیس شورای شهر زنجان گفت: اعضای شورای شهر از همان روز اولی که ۵۵نفرطبق فراخوان، اعلام آمادگی کردند بررسی رزومه آنها را شروع کردند که نهایتا پس از انتخاب ۸گزینه نهایی، ۱نفر (روح الله حسنی) انصراف داد و ۷نفر باقی مانده در جلسات مختلف به ارائه برنامه پرداختند.

مرادلو با بیان اینکه در این مدت بعضا مقایسه هایی با شهرهای دیگر میشد گفت: هر شهر و هر استانی برای خودش اسلوبی را انتخاب کرده بود و روش ما هم این بود که فراخوان بدهیم و گرنه انتخاب شهردار زنجان زودتر از این هم می توانست اتفاق بیفتد.

وی افزود: ولی شورای شهر بر اساس قولی که به مردم داده بود و رعایت اخلاق این فرصت را به همه واجدین شرایط داد تا به همه فرصت یکسان داده شود و هیچ تفاوتی در بررسی رزومه افراد قائل نشد.

نهایتا در ششمین جلسه شورای شهر ، از بین ۷نفر اعلام شده عباس قنبری، عباس راشاد، سعید رفیعی،محمدجواد سروش مهر، محمد صحبت لو، حسن عیوض زاده، منصور سلطان محمدی رای گیری شد و عباس راشاد با ۵ رأی با ۵رأی به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد و سعید رفیعی نیز با اختلاف ۴رای از اعضای شورای شهر را به خود اختصاص داد.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: پس از معرفی شهردار منتخب به وزارت کشور امیدواریم در اسرع زمان تاییدیه و حکم ایشان صادر شود تا شاهد شروع به کار مدیریت شهری جدید باشیم.

گفتنی است عباس راشاد رئیس دوره پنجم شورای شهر زنجان بود که سابقه فرمانداری زنجان راهم در کارنامه خود دارد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست