• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۰۳
  • شناسه خبر: 24109

مراسم جاماندگان اربعین در زنجان برگزار نمی‌شود

با توجه به ابلاغیه‌ ستاد اربعین استان و ستاد مبارزه با کرونای استان که شهرستان‌ها ملزم به اجرای آن هستند برنامه جاماندگان اربعین در استان ‌و شهر زنجان برگزار نخواهد شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: با عبور از پیک پنجم بیماری کرونا خوشبختانه استان زنجان در شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته دارد و علاوه بر آن در زمینه واکسیناسیون نیز اقدامات بسیار موثری در استان انجام گرفته و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در استان زنجان نسبت به سطح کشور بهتر است افزود: برای حفظ این وضعیت نیاز به دقت عمل بیشتری است بنابراین هر برنامه و موضوعی که بخواهد مجموعه اقدامات ما را تحت تاثیر قرار دهد پرهیز خواهیم کرد.

فرماندار زنجان گفت: با توجه به بررسی‌هایی که در استان انجام گرفته مشخص شده هر زمان که مردم احساس عادی بودن شرایط کرده‌اند از همان ناحیه دچار آسیب شدیم و بیماری طغیان کرده است بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری دقت عمل بکار برده شود.

وی ادامه داد: در استان زنجان با توجه به ابلاغیه‌ ستاد اربعین استان و ستاد مبارزه با کرونای استان که شهرستان‌ها ملزم به اجرای آن هستند برنامه جاماندگان اربعین در استان ‌و شهر زنجان برگزار نخواهد شد. ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست