• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۱۳
  • شناسه خبر: 24262

پروژه محور دندی به سمت زنجان در حال اجرا است

پروژه محور دندی به زنجان با ۹۰ کیلومتر طول در دست اجرا قرار دارد و قطعه‌هایی از آن دارای پیشرفت بوده که با تزریق اعتبار کافی تکمیل خواهد شد.

جلیل جزو‌نقی در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: شهرستان ماهنشان به‌لحاظ بهره‌مندی از منابع خدادادی، معادن و ذخایر طبیعی بسیار غنی است که استفاده از چنین منابعی می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر شهرستان ماهنشان کمک کند.

وی افزود: اگر سهم یک درصد درآمد معادن در این منطقه استفاده شود و برای اجرای زیر ساخت‌ها بکار رود می‌تواند در بهبود شرایط این شهرستان بسیار موثر واقع شود.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه برای بهره‌مندی از این یک درصد درآمد معادن می‌توان محور زنجان، دندی به ماهنشان را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار داد گفت: این پروژه آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مقداری اعتبار برای اجرای این پروژه تزریق شده است، عنوان کرد: بخش دیگر اعتبار مورد نیاز در دست تأمین است تا بتوان این پروژه را در موعد مقرر تکمیل کرد.

جزو نقی با بیان اینکه این محور از سمت زنجان ۱۵ کیلومتر پیشرفت دارد، گفت: همچنین از سمت دندی نیز ۱۵ کیلومتر پیشرفت وجود دارد اما با توجه به اینکه محور ۹۰کیلومتری است هنوز ۶۰ کیلومتر بین این دو قطعه کامل اجرا نشده است.

وی بیان کرد: پروژه در دو قطعه به پیمانکار واگذار شده و قطعه مربوط به شهرستان همچنان فعال است.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست