• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۷-۲۰
  • شناسه خبر: 24347

استاندارفرهیخته و پرتوان زنجان اراده تحقق خواست مردم را دارد

دولت سیزدهم در جایگاه مسئولیتی قرار گرفته و باید خواست ملت را درعمل تحقق ببخشد.حالا ما هستیم واراده های مستحکمی که بایدملت را به پیروزی نهایی برساند.باید نشان دهیم که ما می توانیم واستاندار فرهیخته زنجان این توانایی وارا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان زنجان که به منظور معارفه استاندار جدید این استان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد :در آستانه سالروز امامت حضرت بقیه الله در ازخدا درخواست می کنیم که ما را در مسیر ظهور قرار بدهد و تلاشها و نشست و برخواست ها  در این مسیر قرار دهند.

احمد وحیدی گفت: مادر عصر ظهور قرار داریم  و برای این عصر بسیار باید خودمان را آماده کنیم. آمادگی ما هم آمادگی فردی است و هم آمادگی جمعی . هرکدام از این شهدای ما  که رفتند زمینه  این ظهور  را فراهم می کنند چون باید با این رفتن ها با این شهادتها  و با این نام آوری هایی که در عرصه عزت دینی صورت می گیرد دلهای مردم متوجه شود.

وی افزود در نظامی به سر می بریم و تحت هدابت رهبری عظیم الشان حرکتی می کنیم که  فضای آن امام  زمانی است. تلاش زیادی صورت می گیرد که ما را به چیز دیگری مشغول کنند توطئه های فرهنگی، توطئه های اجتماعی، جنگ فرهنگی  و اجتماعی و  سیاسی و اقتصادی همه این ها برای منحرف کردن ما   از این مسیر است .

وزیر کشور گفت: ولی امت ما ا نشان داد که در مسیر خودش مستحکم است و  ظهور را با همه وجودش می طلبد و در این راه شهید می دهد و استوار است .

وحیدی با بیان اینکه  این ایستادگی بی نظیر و  بهت آور ملت ما در برابر این تحریم ها و فشار دشمن  برای ذهن های مادی قابل تحلیل نیست گفت: همه عالم یک بار دیگر به وضوح و با تمام تلاش ایستاده اند که ملت ما را به زانو دربیاورند. اگر در جبهه جنگ اگر در جبهه امنیت ناموفق بودند و در جبهه سیاست خارجی شکست خوردند و اگر  در جبهه پیام رسانی ما به  دنیا ناموفق بودند و دل های مشتاقان عالم به این انقلاب رو کرد ، تصورشان این است که در جبهه اقتصاد ما را به زانو در می آوردند اما از پس همه این فشار ها و همه تلاش های ناموفقشان، مردم تصمیم گرفتند به کسی رای بدهند که و کسی را انتخاب کنند که حرفش این بود که ما هیچ احتیاجی به غرب نداریم ما خودمان به عنایت الهی و توجه معصومین و اراده ی مستجم ملی راه خودمان را جلو می بریم .

وزیر کشور گفت:  این بسیار نقطه عطف مهمی است؛ البته این به یک حساب نقطه عطف است و به یک حساب همان شیب تند حرکت ملت ما به سمت بالا  است. ولی از این حیث که نشان دادند جنگ شناختی دشمن موثر نبود و جنگ نرم دشمن نتوانست اراده ها را به  اسارت دربیاورد  و جنگ روانی نتوانست ترس در ملت ما درست کند . ملت تصمیم خودش را گرفت و یک بار دیگر نشان داد که بر تحقق شعارهای انقلاب و تحقق ارزشهای عظیم این مکتب الهی عازم است.

وی افزود:  این مسئولیت برای همه بسی سنگین است  به ویژه آنهایی که در جایگاه مسئولیت قرار دارد. مسئولیتی که بایستی این خواست ملت را درعمل تحقق عینی ببخشد.

وحیدی افزود: ملت گفت که من با همان شعارهای اصیل انقلاب و با حفظ ارزشها به جنگ توطئه های گوناگون و رنگارنگ شما از جمله توطئه اقتصادی می روم و در این جنگ پیروز می شوم این پیام ملت ما بود. حالا ما هستیم و این میدان و این اراده های مستحکمی که باید در این جنگ ملت ما به پیروزی نهایی برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه این شاید یکی از قله ها نهایی باشد یا به تعبیری صحیح تر شاید یکی از گردنه های نهایی باشد گفت:  اگر از پس این گردنه نهایی بگذریم در اوج قله قدرت قرار می گیریم و دشمن بالکل نا امید می شود از اینکه بتواند این نظام و انقلاب را به تسلیم بکشاند.

 وحیدی افزود: پس در شرایط بسیار حساسی قرار داریم .جنگ از میانه خود فراتر رفته به نزدیکی های  قله رسیده و ما محکومیم به پیروزی. باید پیروز شویم و  چاره ای جز این نداریم .

وزیر کشور با بیان اینکه مسیر ظهور یعنی گذر از گردنه ها و امروز ما در آن نقطه قرارداریم گفت: دولت سیزدهم به اراده الهی و توجه معصومین و خواست ملت شهید پرور در جایگاه خدمت گزاری قرار گرفته است حال باید نشان بدهیم که ما می توانیم.

وزیر کشور گفت: آقای افشارچی که اهل علم و دانش است و به حمدلله انسان فرهیخنه پرتوانی و آشنا به این معارف است. هر تغییری یک امتیازش این است که توجه کنیم که در پی تغییر اشخاص چه تغییری دیگری باید اتفاق بیفتد و چه تحول دیگری باید رخ بنماید این مهم است .

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار استان زنجان گفت: اولین ظرفیت  همان ظرفیت معنوی است که بسیار ارزشمند است و البته ظرفیت های انسانی و ظرفیت های طبیعی .  

وی گفت: این استان می تواند تصمیم بگیرد که در یک سری  مسائل االگو باشد . مثلا  در حوزه آسیب های اجتماعی تصمیم  بگیرد  که چند آسیب را نداشته باشد یا در اقتصاد دانش بنیان اول باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار جدید اصلا این دیدگاه را دارند گفت:  اقتصاد دانش بینیان و اقتصاد دیجیتا ل دومفهوم هم دوش است که بسیار می تواتند به هم کمک کنند. میتوانید برنامه ریزی کنید که  دراستان زنجان می خواهیم مثلا ۲۵ درصد از اقتصاد را به اقتصاد داشن بنیان متکی کنیم . این استان ظرفیتش  را دارد و استاندار جدید هم ظرفیت ذهنی و هم طرفیت عملی برای این کا را دارد. اضافه بر آن ظرفیت های معنوی در این استان هم میتواند الگو شود .  اگر چه این تصمیمات در ابتدا  در سطح استان کوچک به نظر برسد اما همه اینها کنار هم جمع می شود و زا دل همین اتفاق و تحول بزرگی می افتد.

وی بابیان اینکه در تحقق جامعه اسلامی باید در تک تک این جغرافیای مقدس تجلی پیدا کند گفت: در استان زنجان با افتخارات بلند و  با ارزشهای پر طمطراقی که در استان حاکم بوده و هست، این لقب بسیار ارزشمند پایتخت شور و شعور حسینی که بسیار لقب درستی است ، در میدان باید یک محلی برای تجلی این اراده پیروزی پیدا کند و یک الگو باشد جایی که محل تجلی شور و شعور حسینی است یعنی پیروزی بر دشمن یعنی آزادگی یعنی سرافرازی یعنی هیچ مشکلی را مشکل نداند هیج سنگی بر سر راه نبیند  و همه موانع را بردارد و با قدرت برسد به آن نقطه ای که باید برسد.  و حالا ماییم و این صحنه و ماییم و این میدان و این جنگاوری که امروز باید در این صحنه نشان بدهیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست