• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 25091

استان زنجان را به چشم استان متوسط نگاه نکنید وگرنه عقب می مانیم

استانهای متوسطی مثل زنجان نه قدرت پیشروی دارد و نه مهر لازم را از نظام دریافت می کند. استان ما را به چشم استان متوسط نگاه نکنید وگرنه حتما عقب خواهیم ماند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر و خرمدره و سلطانیه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه زنجان برگزار شد اظهار کرد: معیشت مردم به دلیل اعتماد به کدخدا توسط غربگرایان، ویران شده و اگر نجابت و بصیرت مردم نبود تا حالا چیزی باقی نمانده بود.

شجاعی گفت: استان زنجان مظلوم است چون جز استانهای متوسط کشور است.استانهای قدرتمند با قدرتشان به پیش می روند و استانهای محروم بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی مورد لطف نظام قرار می گیرند، این دو در حال پیشرفت هستند و استانهای متوسطی مثل زنجان نه قدرت پیشروی دارد و نه مهر لازم را از نظام دریافت می کند. به هرحال استان زنجان پر استعداد است. استان ما را به چشم استان متوسط نگاه نکنید وگرنه حتما عقب خواهیم ماند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: ما در استان مدیری داریم که خیری که ۱۸۰۰میلیارد تومان سرمایه برای کار خیر در استان آورده، در یک مراسم عمومی از آن مدیر اسم می برد و می گوید ما تا آقای فلانی را در استان زنجان داریم به ترامپ نیازی نداریم. همین آقا در این دوران امیدوار شده و می گوید من به پست و مقام نیازی ندارم، پست به من نیاز دارد.خواهش میکنم این محرومیت هشت ساله ای که مردم ما از مدیران انقلابی و متواضع داشتند را جبران کنید. دولتمردان شما باید شبیه شما باشند.

وی افزود: ما به سهم خودمان در مجلس آماده ایم در خدمت دولت انقلابی باشیم و چشمان ناظر امینی برای شما به قصد کمک باشیم.اگر دولتمردان شما به فساد حساس باشند احتمالا منافذ فساد باز خواهد ماند.دولتمردان شما به بوی فساد باید حساس باشند تا منافذ فساد بسته شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست