• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۰۲
  • شناسه خبر: 25181

آزادی ۲۰۰ زندانی غیر عمد از سال۹۹ تاکنون، به همت بسیج حقوقدانان

سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ اقدام کرده است و تاکنون ۲۰۰ زندانی توسط این کمک‌‍‌ها آزاد شده‌اند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: زمینه آزادی ۳۳ زندانی غیر عمد توسط بسیج حقوقدانان با پرداخت دیه به ملغ ۷۰۰ میلیون تومان محقق شده است .

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ اقدام کرده است و تاکنون ۲۰۰ زندانی توسط این کمک‌‍‌ها آزاد شده‌اند.

وی از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم توسط بسیج حقوقدانان استان زنجان خبر داد و گفت: توزیع کارت هدیه و بسته‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این سازمان است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر دیه کمتر از ۵۰ میلیون تومان وجود ندارد، افزود: اگر رضایت برای آزادسازی جرائم غیر عمد گرفته نشود، تعداد زندانیان آزاد شده به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست