• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 26099

جشن انقلاب اسلامی، فقط یک جشن معمولی نیست/ایجاد شور،تبیین کارآمدی و حل مشکلات مردم سه مولفه برگزاری جشن های انقلاب

در راه انقلاب اسلامی و این نقطه عطف تاریخی خونهای بسیاری ریخته شده و انسانهای خاصی هم برای آن پرورش داده شده که بعد از ائمه سقف انسانیت هستند برای همین باید حواسمان باشد که جشن انقلاب اسلامی یک جشن معمولی نباشد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی،استاندار زنجان در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر با بیان اینکه امام خمینی (ره) دهه فجر و انقلاب اسلامی را با بعثت مقایسه می کنند و می فرمایند هیچ عیدی شریف تر از بعثت نیست اظهار کرد: بعثت یک تغییر مسیر تاریخی است و انقلاب اسلامی هم یک نقطه خاصی در مسیر بشریت است که بزرگداشت آن مثل بزرگداشت بعثت حضرت رسول (ص) است.

افشارچی افزود: در راه انقلاب اسلامی و این نقطه عطف تاریخی خونهای بسیاری ریخته شده و انسانهای خاصی هم برای آن پرورش داده شده که بعد از ائمه سقف انسانیت هستند برای همین باید حواسمان باشد که جشن انقلاب اسلامی یک جشن معمولی نباشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان شرایط قبل از انقلاب را ندیده و نمی دانند که وضعیت کنونی را با کدام دنیا مقایسه می کند گفت: سه مولفه برای برگزاری جشن های انقلاب باید مد نظر باشد که اولین آنها ایجاد شور بویژه در میان جوانان است که مردم باید احساس کنند که این جشنی است که تفاوتی را در دنیا رقم زده است.

وی افزود: تمام مشکل دنیا با ما این است که تنها کشوری هستیم که در مقابل نظام سلطه ایستاده است و گرنه می توانستیم خیلی بهتر از کشورهایی مثل ترکیه و کشورهای مشابه باشیم و این را جئانان بایددر قالب شور انقلابی بدانند .

محسن افشارچی با اشاره به اینکه بخشی از کارهای مربوط به دهه فجر تبیین تاریخ است و نظام اسلامی در مقابل نظام سلطه، سعادت بشری را می خواهد و ما ایستاده ایم و شریک غم تمام مظلومان جهان هستیم گفت: باید اهداف انقلاب را در قالب جشن و شور دهه فجر نمایش دهیم ولی این جشن ها باید هدفمند برگزار شود وگرنه تکثر مراسم های بی هدف باعث آزردگی میشود.

استاندار زنجان با اشاره به جنگ شناختی که ذیل تهاجم فرهنگی در جریان است گفت: هدف گذاری این جنگ معرفتی و شناختی این است که پارامترهای تصمیم گیری افراد و مدیران را تحت تاثیر قرار دهد برای همین باید نمایش کارآمدی نظام مولفه دوم برای برگزاری جشن های انقلاب باشد چون جمهوری اسلامی درهمه این سالها خیلی کار کرده است که هنوز دیده نشده است.

استاندار زنجان گفت: مولفه سوم برای برگزاری مراسم های ویژه ایام الله دهه فجر حل مشکلات مردم است . هر دستگاهی که مردم به آن مراجعه دارند و برخی مسائلی که مردم با آن درگیر هستند که با یک جلسه ساده قابل حل هست را گره گشایی کنند و به یمن جشن انقلاب مشکلی از مردم را حل کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست