• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 26093

حل مشکلات مردم در دهه فجر لذت انقلاب را به مردم میچشاند/در پرداختن به اولین راهپیمایی بانوان زنجان علیه طاغوت موفق نبوده ایم

علاوه بر تمام همایش ها و برنامه هایی که همه دستگاه ها خود را برای آن آماده کرده اند جهت گیری دستگاه ها باید به نحوی باشد که با حل مسائلی که مردم را درگیر کرده لذت انقلاب را برای مردم ایجاد کنیم .

حجت الاسلام ناصر مدیر شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان در اولین جلسه کمیته ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر یکی از استثنایی ترین فرصتها برای بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی است گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مشکلات و اتفاقات به وجود آمده نباید باعث شود که دستاوردهای نظام را فراموش کنیم.
وی افزود: روز ۲۲بهمن شاه بیت همه برنامه های دهه فجر است که شاهد اجتماع باشکوه مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه امروز توطئه علیه انقلاب اسلامی از جنگ نظامی به جنگ شناختی و معرفتی تغییر کرده است گفت: این فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب و دستاوردهای آن و تکریم شخصیت امام راحل و شهدا و خانواده های شهدا مورد توجه خواهد بود.

وی با اشاره به اولین راهپیمایی بانوان علیه طاغوت که توسط بانوان زنجان اتفاق افتاد گفت: تاکنون نتوانستیم در پرداختن به این موضوع موفق عمل کنیم بطوریکه حتی برخی استانها ین اتفاق را به نام خود معرفی میکنند.

مدیر کل امور بانوان استانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: علاوه بر تمام همایش ها و برنامه هایی که همه دستگاه ها خود را برای آن آماده کرده اند جهت گیری دستگاه ها باید به نحوی باشد که لذت انقلاب را برای مردم ایجاد کنیم .
فائزه موسوی با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید خود را موظف به حل مسایل مردم در حوزه مربوط به خود کنند تا در ایام دهه فجر حل مسئله ای از مردم به جشن انقلاب گره بخورد گفت: نباید فقط به همایش و جشن های روتینی که هرساله برگزار میشود اکتفاء کرد بلکه اگر هر دستگاهی مسائلی را که مراجعینشان بیشتر درگیر آن هستند را به یمن این روزها حل کند در این صورت است که لذت انقلاب را مردم میچشند.

سایرسازمانها و ادارت نیز به بیان برنامه های خود برای دهه فجر و چهل وسومین جشن پیروزی انقلاب پرداختند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست