• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۲
  • شناسه خبر: 26354

مردم زنجان روحیه مطالبه گری ندارند/ بارش برف پیش بینی شده بود ولی آقایان ادعا می کند که غافلگیر شدند

متاسفانه مردم زنجان روحیه مطالبه گری ندارند و این وظیفه رسانه هااست که فرهنگ مطالبه از مسئولین را در میان مردم ایجاد کند که بی تفاوت نباشد.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن لطیفی،مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان در خصوص برنامه های چهل وسومین جشن انقلاب ،اظهار کرد:مقایسه پیشرفتهای کشور با دوران قبل از انقلاب مقایسه صحیحی نیست و باید پیشرفتهای کشوردر این ۴۳ سال را با کل دنیا و شرایط آنها مقایسه کنیم .

محسن لطیفی گفت:انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف علمی و صنعتی داشته است که نتوانسته ایم به درستی آن را به دنیا نشان دهیم .

مدیر کل صدا وسیمای زنجان با بیان اینکه انقلاب ما یک آرمان ایدئولوژیکِ ارزشمند است وعملکرد مدیرانی که به این آرمان خدشه وارد کرده اند را نباید به حساب انقلاب گذاشت گفت: اشکالات و ضعف مدیریتی علت اصلی نارضایتی مردم است نه اصل انقلاب.

لطیفی با اشاره به لزوم برگزاری جشن های انقلاب توسط خود مردم گفت: این انقلاب متعلق به خود مردم است و جشن پیروزی آن هم باید مردمی باشد نه حکومتی و دستوری .

وی با بیان اینکه مدیری که زندگی اشرافی و لاکچری دارد معنی ارزشهای انقلاب را نمی داند گفت: این هنر رسانه ها است که ارزشمندی آرمان های انقلاب را از این مدیران جدا کنند و برای مردم تبیین کنند که کم کاری و اشتباهات مدیران هرچند زیبنده نظام نیست ولی با انقلاب فاصله دارد.

مدیر کل صداو سیمای زنجان با بیان اینکه متاسفانه مردم زنجان روحیه مطالبه گری ندارند گفت: این وظیفه رسانه هااست که فرهنگ مطالبه از مسئولین را در میان مردم ایجاد کند که بی تفاوت نباشد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در روزهای اخیر به دلیل بارش برف برای شهروندان ایجاد شده بود گفت: وقتی ما معترض این شرایط شدیم به من گفتند مدیر غیر بومی در حالی که وقتی کسی با ۶ هزار رای عضوشورای شهر شده باید هم وضع شهر چنین باشد و باید هم چنین ادعایی داشته باشد در حالی که در شهر تبریز بیش از زنجان برف بارریده بود اما شرایط خیابان ها و عبور ومرور مثل زنجان مختل نشده بود.

لطیفی با بیان اینکه بارش برف پیش بینی شده بود ولی آقایان ادعا می کند که غافلگیر شدند گفت: متاسفانه برخی از مسئولان را هنگام حادثه باید از خواب بیدار کنیم که مثلا زلزله آمده یا اتفاقی افتاده است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: این شرایط خدمت دهی در دستگاه ها توهین به مردم نجیب و بزرگواری است که پای انقلاب ایستاده اند و چیزی جز خدمات درست نمی خواهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست