• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۵
  • شناسه خبر: 26383

۵۰ درصد جمعیت شهرستان سلطانیه سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

۵۰ درصد جمعیت شهرستان سلطانیه سه دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و تاکنون بالغ بر ۵۳ هزار دوز واکسن به واجدان شرایط تزریق شده است.

صادقی مقدم، رئیس شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: روند واکسیناسیون در سلطانیه بسیار رضایت بخش بوده است چرا که در دوز اول قریب به ۱۰۰ درصد از جامعه هدف تزریق شده است و این در حالی است که مردم در این شهرستان در تزریق دوز دوم نیز همراهی خوبی داشته و بالای ۹۳ درصد جمعیت واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: با همراهی مردم این شهرستان خوشبختانه روند واکسیناسیون در دوز سوم نیز مناسب بوده و بالای ۵۰ درصد جامعه هدف علیه کرونا واکسینه شده اند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سلطانیه همچنین با بیان اینکه با بروز سویه جدید کرونا دریافت دوز سوم جزو ملزومات است عنوان کرد: چراکه ویروس کرونا هر لحظه امکان اوج گیری دارد و تنها راه مقابله با این ویروس واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است بنابراین باید این موارد جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون بالغ بر ۵۳ هزار دوز واکسن در شهرستان سلطانیه تزریق شده است با این حال از شهروندان درخواست داریم تا ۵۰ درصد باقی مانده نیز سریعا به مراکز تزریق واکسن در سطح شهرستان مراجعه کنند تا ۱۰۰ درصد جمعیت هدف این شهرستان به طور کامل با هر سه دوز در مقابل کرونا واکسینه شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست