• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 26426

شورا قول می‌دهد در کنار مردم باشد

با اینکه کوتاهی‌هایی وجود داشته اما به مردم قول می‌دهیم شب و روز نشناسیم، برای نفسانیت کار نکنیم و مسئولیت‌ها را ببینیم و به چشم‌انداز‌هایی که شورای شهر در نظر گرفته‌اند دست یابیم، قول می دهیم همراه مردم باشیم و مردم در ...


به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان در جلسه معارفه علیرضا فیروزفر شهردار زنجان اظهار داشت: همه ما با دغدغه خاطری مسئولیت‌هایی را پذیرفته‌ایم، پذیرش مسئولیت‌ها در چنین دوران سخت، بسیار سنگین و مسئولیت‌آفرین است. 
وی با بیان اینکه اگر جامعه متعالی شود باید سختی ها پذیرفته شود تا به یک هدف نهایی که حضرت آقا تاکید دارند برسد، افزود: اگر قرار است قوانین الهی در کشور اجرا شود و عدالت برقرار باشد باید استقامت پیشه شود. هر کدام از ما مسئولیت‌هایی در این مسیر ها داریم انقلاب ما بعد از گذشته ۴۳ سال با تمام فرازو وفرود ها را پشت سر گذاشته و همچنان پیروز است.
رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه باید با ظرفیت‌ها و استعداد‌هایی که خداوند در وجودمان قرار داده تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم، گفت: باید تلاش بر این باشد تا از مسیر الهی خارج نشویم، باید قدر دان نعمت‌ها بود، ولی نعمت ما مردم، خانواده شهدا هستند که انقلاب را تا به اینجا رسانده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر قرار است به نتیجه نهایی برسیم باید صبر، تحمل و سکوت خود را بیشتر کنیم، تصریح کرد: ما باید از خداوند طلب یاری کنیم چراکه اگر امروز به موفقیت دست یافته‌ایم به دلیل الگو برداری از کسانی بوده که راه درست را برای ما نشان داده‌اند علاوه بر صبر، استقامت، و سکوت ؛ مبارزه کرده‌اند.
مرادلو عنوان کرد: کسانی که مسئولیت ها را می‌پذیرند باید تمام عوارض بعدی را بپذیرند و استقامت داشته باشند و ما از مسئولان انتظار داریم پایدار باشند و برای هدف نهایی که خداوند مشخص کرده‌اند گام بردارند پس لازم است تا تلاش کنیم تا زحماتی که مردم شبانه روز در خدمت نظام بوده‌اند پاسداشت این زحمات باشیم.
وی با بیان اینکه توجه استاندار به شاخص‌های شهر است، گفت: استان زنجان با چند استان دیگر هم‌مرز است اما در شرایط مطلوبی قرار ندارد اما این استان برای ما است و باید دست به دست هم دهیم و برای موفقیت ابتدا نظام و سپس استانمان گام برداریم.
رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: طبق فرمایش قران نباید غمگین، سست شد و باید دست به دست هم دهیم تا با همراهی امام جمعه در استان، استاندار زنجان و سایر مسئولان برای پیشبرد اهداف و بهتر شدن وضعیت گام بهتری برداریم، باید شهر ما به لحاظ بهتر شدن دگرگون شود باید چشم‌اندازی که برای استان تعیین شده دست یابیم، باید آسایش مردم، رفاه مردم، امنیت مردم ارتقا یابد و این تلاش‌ها مقرون همت افرادی است که مسئولیت‌ها را پذیرفته‌اند.
وی گفت: کسانی که مسئولیت پذیرفته‌اند میدانند که تصمیماتی که میگیرند باید با مشورت، دور اندیشی باشد، باید اصل نظام را ببینیم و توجه ما به اینده نظام و پایداری و استقامت آن باشند. بنابراین اگر به آینده نظام علاقه‌مند هستیم باید در کنار هم باشیم تا با وحدت همدلی تلاش کنیم موفق شویم چراکه خداوند نیز به جمعیتی که با دوستی کنار هم قرار گیرد و همدیگر را درک میکنند نگاه ویژه دارد.
مرادلو گفت: دشمن بر این تصور بود که انقلاب ما گام دوم را نخواهد دید و شکست خواهد خورد اما سخت در اشتباه بود و در نهایت تنها پیروزی بود که شامل حال ما شد چراکه اگر خدا را داشته باشیم شکست معنا نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: با اینکه کوتاهی‌هایی وجود داشته اما به مردم قول می‌دهیم شب و روز نشناسیم، تلاش کنیم برای نفسانیت کار نکنیم، به مردم قول می دهیم که گرفتار هوا‌های نفسانی نباشیم و مسئولیت‌ها را ببینیم و به چشم‌انداز‌هایی که شورای شهر در نظر گرفته‌اند دست یابیم، قول می دهیم همراه مردم باشیم و گزارش بدهیم و مردم در جریان امور شهر قرار گیرند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست