• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
  • شناسه خبر: 27389

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در زنجان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مسیر راهپیمایی شهر زنجان را اعلام کرد.

به گزارش « پایگاه خبی-تحلیلی پیام ملّت»شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با دعوت از مردم روزه‌دار و مؤمن استان جهت شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، مسیرراهپیمایی شهر زنجان را اعلام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روزی که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در سال ۵۹ به عنوان روز قدس یادآوری و نام‌گذاری کردند، شاید برخی حتی به نگاه امام تلخندی هم زدند. تلخند آن‌ها به این خاطر بود که چرا بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی باید این روز را آن هم در اوایل انقلاب به نام روز قدس معرفی کنند گفت: قطعاً در طول تاریخ این موضوع بیشتر به اثبات خواهد رسید که امام راحل نگاه دوراندیشانه‌ای نسبت به فلسطین و جبهه مقاومت داشتند و از آن سال به بعد هر زمان که این روز فرا می‌رسد، آن رویایی که اسرائیل مبنی بر از نیل تا فرات در سر می‌پروراند، با این نام‌گذاری، به هیچ وجه تا به امروز محقق نشده و قطع یقین این آرزو را رژیم جعلی اسرائیل به گور خواهد برد.

حجت‌الاسلام علی ناصر ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز شاهد این هستیم که رژیم اسرائیل تا صدای پای روز قدس، عدالت‌خواهی و مقاومت به گوش می‌رسد، احساس می‌کنند که با این جنایت‌ها، حمله‌ها و یورش‌ها و نیز هتک حرکت بیت‌المقدس که با حمایت عواملی چون آمریکا، انگلیس و فرانسه انجام می‌شود، می‌توانند به روزهایی بازگردند که فلسطینی‌ها را اخراج کرده و قدس را از آن خود کنند.

حجت‌الاسلام علی ناصر با تاکید بر اینکه امروز صدای شکسته شدن رژیم جعلی اسرائیل به گوش می‌رسد و وعده‌ای که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داده است، محقق خواهد شد، گفت: شخصیت‌های بزرگ جبهه مقاومت از شخصیت سردار دل‌ها به عنوان شهید قدس و شهید مقاومت یاد می‌کنند؛ چرا که به جوانان فلسطینی مقاومت را آموخته است و قطعاً درسی که فلسطینیان از انقلاب اسلامی ایران آموخته‌اند، باعث خواهد شد که خون شهدای فلسطین پایمال نشود و ما نتیجه این خون‌ها را پیروزی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین خواهیم دید و در مقابل آن، نابودی هر چه سریع‌تر رژیم جعلی اسرائیل را شاهد خواهیم بود.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اعلام کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مردم زنجان با حضور اقشار مختلف مردم از مسیرتعیین شده از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ برگزار خواهد شد.

مسیر حرکت : از میدان قائم (عج)کوچمشکی به سمت مصلی خاتم الانبیاء (ص)

طبق اعلام شورای هماهنگی حجت الاسلام و المسلمین طائب سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی خواهد بود و نماز عبادی سیاسی جمعه نیز به امامت آیت الله خاتمی اقامه خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست