• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۰۷
  • شناسه خبر: 27396

خسارت وارده به پل تاریخی سردار زنجان را پیمانکارپرداخت می‌کند نه شرکت گاز/ بانک‌های استان گزارش آخرین وضعیت تمام واحدهای صنعتی راکدرا ارائه کنند

خسارت وارده به پل سردار را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکارپرداخت خواهد کرد.واقعیت این است که یک پیمانکار، بدون اطلاع از آنجا عبور کرده است.میراث فرهنگی می‌گوید آنجا مسیررفت‌وآمد خودرو است و مردم و باغداران از ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با بیان اینکه هدف از این جلسه تسهیل و رفع موانع است، اعضای کارگروه با یکدیگر رایزنی می‌کنند تا برای حل مشکل واحدهای صنعتی کمک کنند تا گره‌ای از واحدهای تولیدی مرتفع شود گفت: اگر قرار بر این باشد که طبق قواعد و قوانینی که به‌صورت مرتب ابلاغ شده و همه ما هم مقید به اجرای آن هستیم، پیش برویم که در این صورت، تاکید بر تولید و رونق تولید، معنی پیدا نمی‌کند.

افشارچی گفت: بانک‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت تمام واحدهای صنعتی راکد و مشکلات مربوط به آن را به کارگروه ارائه کنند، تا آخرین اطلاعات را داشته باشیم و با استفاده از قوانین بالادستی و ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بتوانیم به جمع‌بندی رسیده و تدبیری برای رفع مشکلات این واحدها بیندیشیم.

استاندار زنجان افزود: گزارش واحدهای راکد، خیلی مهم است، راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد، انرژی کمتری می‌برد و با اطلاعات واحدهای راکد می‌توانیم نسبت به رفع مشکلات آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

محسن افشارچی همچنین گفت: ازجلسات بعدی کارگروه مصوبات جلسه قبلی بررسی میشوند تا مشخص شود که تا چد اندازه اجرا شده‌اند، البته مشکلات برخی واحدها نیز شخصی است که باید بین خودشان حل شود و این مشکلات اگر به دولت و واحد صنعتی مربوطه بود، می‌توانستیم در این کارگروه نسبت به آن تصمیم‌گیری کنیم.

استاندار زنجان همچنین در خصوص خسارت به پل تاریخی سردار شهر زنجان که به دلیل عبور بیل مکانیکی پیمانکار شرکت گاز حواشی به دنبال داشت نیز گفت: خسارت وارده به پل را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

افشارچی نسبت به کوتاهی میراث فرهنگی استان نسبت به مسدودسازی مسیرهم گفت: میراث فرهنگی می‌گوید آنجا مسیر رفت‌وآمد خودرو است و مردم و باغداران از آنجا تردد می‌کنند که اگر مسدود کنیم باعث شکایت باغداران خواهد شد.

افشارچی در خصوص اینکه مسیر تردد باغداران به علت دوخطه کردن راه‌آهن زنجان– تهران مسدود شده و باغداران بالاجبار از مسیر پل تاریخی استفاده می‌کنند، گفت: این موضوع باید بررسی شود اما واقعیت این است که یک پیمانکار، بدون خبر و اطلاع از آنجا عبور کرده است.اینکه آیا خودروی باغداران می‌تواند از روی پل عبور کند یا نه باید بر مبنای ساختار و توان پل، بررسی شود.خسارت وارده به پل را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکار پرداخت خواهد کرد و از بیت‌المال هزینه نمی‌شود،

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست