• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۲۰
  • شناسه خبر: 27569

۱میلیون و ۲۰۰ هزارمتر مربع زمین رهاشده در شهر داریم/درمعابر شهر روشنایی ضعیف است، توزیع برق به تکلیفش عمل کند

یک میلیون و دویست هزار مترمربع زمین رها شده در شهر داریم که ۳۷۵ هزار مترمربع آن آموزشی و ۲۲۵ مترمربع آن مسکونی و۱۶۶ هزار متر مربع آن فضای سبز است که محل آسیب های مختلف برای شهروندان شده درحالی درخواست مردم استفاده از این ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» منصور مرادلو رئیس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورا با اشاره به زمین های رها شده در شهر گفت: یک میلیون و دویست هزار مترمربع زمین رها شده داریم که ۳۷۵ هزار مترمربع آن آموزشی و ۲۲۵ مترمربع آن مسکونی و مسکونی ویژه و ۱۶۶ هزار متر مربع آن فضای سبز است .

مرادلو افزود: موضوع زمین های رها شده یکی از مشکلاتی است شهروندان معترض آن هستند و در بسیاری موارد محل آسیب و بزهکاری و ناراحتی مردم است . مثلا در کوی فرهنگ زمینی داریم که سی و پنج سال است رها شده و یا علوم پزشکی که رها کرده و میتوانست درمانگاه و محل استفاده مردم باشد.

وی گفت: شهرداری و همینطور دستگاه های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند و هرچه زودتر این زمینها را تعیین تکلیف کند چون درخواست مردم این است که اگر ممکن است از این زمین ها برای ایجاد امکانات آموزشی و ورزشی استفاده کنند.

منصور مرادلو همچنین با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات مهم شهر ضعف روشنایی است گفت: سال گذشته بهانه این بود که کمبود برق داریم و عدم روشنایی معابر در نتیجه کمبود برق را به استفاده از ماینر ها مربوط می کردند.به هرحال الان به ویژه در معابر اصلی شهر به دلیل عدم روشنایی کافی با حوادث متعدد مواجه است و در برخی کوچه ها مردم مشکل امنیت و تردد دارند. مخصوصا در تابستان که مردم بیشتر در فضاهای بیرون از خانه هستند نیاز به روشناییی معابر و فضای باز برای استقاده مردم داریم که لازم ایست شهرداری ورود کند و اگر نیاز به تعامل و همکاری با توزیع برق استان هست انجام شود و اگر تکلیف توزیع برق است باید به تکلیفش در این خصوص عمل کند.

رئیس شورای شهر زنجان در مورد کف سازی بازر مسگر ها نیز از شهرداری تشکر کرد و گفت: روکش آسفالت بسایری از مناطق شهر اصلا مناسب نیست و قرارداد پارسال همضعیلف بسته شده بود . البته لکه گیری ها در حال انجام است ولی در بعضی مناطق کند تر پیش می رود که امیدواریم در هر چهار منطقه شاهد رضایت مردم باشیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست