• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 27624

صدوراحکام معلمان تا آخر خرداد در صورت ابلاغ طرح رتبه بندی به استانها

در اجرای رتبه‌بندی معلمان سه ماه برای استقرار این قانون، فرصت داده شده است و در صورت ابلاغ به استان‌ها تلاش می‌کنیم که حداکثر تا آخر خرداد ماه سالجاری احکام معلمان را صادر کنیم.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در آئین تجلیل از معلمان مدارس استثنایی استان زنجان اظهار کرد: معلمان آموزش و پرورش استثنایی هنر خاصی علاوه بر معلمی هم دارند که ارتباط با افراد دارای ویژگی ها خاص است که این ویژگی مختص معلمان استثنایی است که به مراتب سخت تر از حضور یک معلم عادی در کلاس درس است.

  اسماعیلی گفت: تغییر صندوق نیروهای استثنایی سبب ایجاد مشکل در بازنشستگی معلمان  شده است و امیدواریم مسیری برای مشکل بازنشستگی این قشر از معلمان پیدا کنیم و ما پیگیر موضوع هستیم .

وی با اشاره به طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: این طرح سابقه ۱۸ ساله دارد که ۸ سال آن به عنوان مطالبه‌گری برای ایجاد گفتمان و از سال ۸۹ و ۹۰ به بعد نیز در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی رسید و برای اجرا به وزارت آموزش‌ و پرورش ابلاغ شد.

علی اسماعیلی افزود: دو مرحله برای رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده است ویک ماه نیز فرصت برای تدوین آیین‌نامه اجرایی داده شده است و ۳ ماه هم برای استقرار این طرح در نظر گرفته شده است.

 اسماعیلی با بیان اینکه آیین نامه در ۲۵ نسخه تدوین و هر بار به دلایلی اصلاح و دیدگاه معلمان در آن اعمال شد گفت: با یک آیین‌نامه نمی‌توان همه را راضی کرد اما به‌ گونه‌ای باید نگاشته شود که همه احساس ضرر نکنند.برای اجرای رتبه‌بندی معلمان سه ماه برای استقرار این قانون، فرصت داده شده است و در صورت ابلاغ به استان‌ها تلاش می‌کنیم که حداکثر تا آخر خرداد ماه سالجاری احکام معلمان را صادر کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست