• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 27652

اعتبارات خوبی از سفر رییس جمهوربرای پروژه های راه سازی استان پیش بینی شده است/ با تامین۲۰۰میلیارد تومان برای۷ پروژه راه سازی در استان،امسال شرایط خوبی خواهیم داشت

در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اعتبارات خوبی برای استان طی سال گذشته و سال جاری پیش بینی شده که با تخصیص این اعتبارات پروژه‌ها با سرعت خوبی جلو می‌رود.امسال با تامین ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۷ پروژه راه سازی ...

اصغر اسماعیلی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد : اجرای پروژه‌های راه سازی خیلی گران تمام می‌شود و قیمت تمام شده بالایی دارد و در این راستا تلاش معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان این است که از لحاظ فنی و پشتیبانی پروژه‌ها را جلو ببرد و در این راستا اگر بتوانیم اعتبارات خوبی را اخذ کنیم در تسریع روند اجرای پروژه‌ها بسیار موثر خواهد بود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه سفر سال گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به استان برکات خوبی داشت، گفت: در این سفر اعتبارات خوبی برای استان طی سال گذشته و سال جاری پیش بینی شده که با تخصیص این اعتبارات پروژه‌ها با سرعت خوبی جلو می‌رود.
اسماعیلی گفت: با بیان اینکه پروژه‌های راه سازی بزرگ است، به عنوان مثال طول پروژه «سه راهی سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ» «۱۰۵ کیلومتر» است و از پروژه‌های مهم استان است و ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات به صورت طولانی مدت در اختیار پروژه‌ها قرار می‌گیرد، گفت: طی سال گذشته برای اجرای پروژه‌های حوزه راه سازی در استان زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شد که از این میزان تنها ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد پروژه تخصیص یافت و خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ اعتبارات افزایش خواهد یافت.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، افزود: امسال با تامین ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۷ پروژه راه سازی در استان، شرایط خوبی برای سال جاری خواهیم داشت و در این راستا اگر این میزان اعتبارات به پیمانکاران تزریق شود کار گاه‌ها فعالیت خوبی را خواهند داشت.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست