• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۰۲
  • شناسه خبر: 27696

قاتل محیط‌ بانان زنجانی قصاص شد

حکم قصاص قاتل دو محیط‌ بان زنجانی که سال گذشته با شلیک تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیده بودند صبح امروز اجرا شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرای حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی که  ۱۶ فروردین سال گذشته در درگیری با شکارچیان در منطقه حفاظت شده “فیله خاصه” به شهادت رسیدند خبر داد.

نیارکی گفت: در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط‌بانان در حین انجام مأموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر شده بود.

وی افزود: نظر به حساسیت و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم ، پرونده مذکور در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حکم نهایی صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز (دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱) در محل زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی با جدیت و بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد گفت: نمونه بارز این امر اجرای همین حکم بود که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم پرونده با فوریت رسیدگی و حکم اجرا شود.

بر اساس این گزارش، ۱۶ فروردین ماه سال گذشته ۲ تن از محیط بانان زنجانی بر اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده “فیله خاصه” در شمالغربی استان زنجان به شهادت رسیدند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست