• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۳-۳۰
  • شناسه خبر: 28044

آسفالت معابر اولین مطالبه مردم از مدیریت شهری است

نهضت آسفالت بعنوان اولین مطالبه مردم از مدیریت شهری است وبرنامه ریزی های اولیه از سال گذشته آغاز شده و امروز حجم بالای آسفالت ریزی را داریم و شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده ایم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» شهردار زنجان با حضور در برنامه گئجه لر شبکه اشراق اظهار کرد: نهضت آسفالت بعنوان اولین مطالبه مردم از مدیریت شهری است وبرنامه ریزی های اولیه از سال گذشته آغاز شده و امروز حجم بالای آسفالت ریزی را داریم و شهر را تبدیل به کارگاه عمرانی کرده ایم.

فیروزفر گفت: برای توزیع متوازن آسفالت ریزی در شهر برای روکش کامل آسفالت، ترمیم و مرمت، در حال حاضر ۲ پیمانکار عمده روکش آسفالت از شرکت های آسیا گستر و جهاد نصر داریم و یک اکیپ شبانه روزی شهرداری در ستاد و کف خیابان فعالیت می کند که امیدواریم با همکاری شهروندان و صبر و شکیبایی آن ها مراحل آسفالت ریزی در لایه های آستر و اصلی به موقع انجام شده و با بهترین کیفیت مورد تایید دستگاههای نظارتی در دمای محیط، پخت آسفالت و مصالح بتوانیم در انتهای فصل کاری معابر شهری را به بهترین شکل تحویل شهروندان دهیم.

وی بااشاره به دغدغه شهروندان از کیفیت آسفالت در حال اجرا با سرعت و حجم بالا در معابر سطح شهرافزود: رعایت کیفیت، لازمه اجرای تمامی پروژه های عمرانی شهر است. به طوری که آسفالت با کیفیت عالی از بهترین کارخانه تولید قیر در کشور از طریق بورس خریداری شده و از سویی تیم های نظارتی در تمامی مراحل فرآیند کار حضور دارند همچنین برای سهولت نظارت نیز با آزمایشگاه مکانیک فنی خاک استان برای نخستین بار از سوی شهرداری قرارداد منعقد شده تا نظارت نقطه به نقطه در گزارش های ارائه شود.

شهردار زنجان از اجرای۳۰ ساعته آسفالت ریزی و مرمت در خیابان سعدی شمالی بعنوان پر تردد ترین معبر شهر خبرداد و گفت: ۱۶ اکیپ مرمت و تعمیر جداول، زیرسازی و … به صورت شبانه روزی در محل فعالیت داشتند و آسفالت با کیفیت مورد تایید شورای فنی استان و تیم های نظارتی به سرعت انجام شد.

🔸فیروزفر  افزود: درحال حاضر اصلاح، مرمت و روکش آسفالت خیابان شهید عیسی محمدلو از معابر اصلی اسلام آباد به سرعت انجام شد که با تسریع در اجرای تمامی پروژه ها به طور یقین ذهنیت رها شدن پروژه های شهری روبه کمرنگ شدن می باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست