• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۰۲
  • شناسه خبر: 28172

قرعه کشی مرحله اول پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان انجام شد

قرعه کشی مرحله اول پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ۳۱ خردادماه سالجاری برای متقاضیان شهر زنجان انجام شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که جلسه قرعه کشی مرحله اول ثبت نام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ۳۱ خردادماه سالجاری ساعت ۹ صبح در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، گفت: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، استانداری زنجان، صدا و سیمای زنجان, کارگزاری طرح نهضت ملی مسکن، حراست اداره کل و دیگر اعضا حضور داشتند. 

وی با بیان اینکه در این قرعه کشی متقاضیان بین دو سایت پردیس غرب (مهرآرا) و کوی زیتون (زون های d9و d10) تخصیص پروژه یافتند، گفت: این قرعه کشی پس از ارسال پیامک برای ۱۰ هزار نفر متقاضی جهت تشکیل پرونده در کارگزاری نهضت ملی مسکن و بررسی مدارک متقاضیان و افتتاح حساب و سپس واریز ۴۰ میلیون تومان واریزی اولیه برگزار شد.

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین برای بقیه متقاضیان هم به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده، پیامک ارسال می‌شود. 

تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن است

 شاهین فر، با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، تاکید کرد: از این تعداد بیش از ۴۳ هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است که در حدود ۱۵ هزار نفر مجرد (دختر و پسر) هم جزء این متقاضیان هستند. 

وی با اشاره به اینکه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز پیامک تشکیل پرونده به متقاضیان ارسال شده است، ابراز داشت: تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوده و در این شهرها هم وضعیت متقاضیان واجد شرایط تعیین تکلیف شده است.

 معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان،افزود: متقاضیان بر مبنای متاهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آنان ارسال می‌شود.فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده نیز سابقه مالکیت (استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان) و سابقه ۵ سال سکونت نیز بررسی می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست