• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 28615

چشم انتظاری مردم چهار شهرستان، برای افتتاح استخرهای موجود در این شهرستان‌‌ها/ کمبود اعتبار مشکل اصلی عدم افتتاح استخرها

مردم چهار شهرستان ابهر، خرمدره، صائین قلعه و هیدج سه سال است که منتظر بازگشایی استخرهای ساخته و حتی بعضاً افتتاح شده در این شهرستان‌ها هستند.

علی مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر در گفت وگو با « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه، استخر شهرستان ابهر از وضعیت بسیار نامطلوبی برخوردار است اظهار کرد: ۳ سال است که تاسیسات این استخر خراب است و مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تکمیل آن، اعتبار پیش‌بینی شده که در صورت تخصیص اعتبار، اقدام به تکمیل و بازگشایی آن خواهد شد‌.

وی به استخرخرمدره اشاره و بیان کرد: در خصوص این‌ استخر ،حوضچه آن مشکل ترک دارد که طبق کارشناسی انجام شده نیاز به اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای راه اندازی مجدد دارد.

مقدم افزود: استخرهای صائین قلعه و هیدج هم با وجود تکمیل‌ بودن و افتتاح آن توسط وزیر ورزش و جوانان وقت در سه سال قبل، یک هفته بعد از افتتاح به علت مشکل نبود آب بسته شد.

وی در ادامه گفت: برای استخر صائین قلعه مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که در صورت تخصیص با مطالبه پیمانکار پرداخت شده و بعد از تست گیری و عیب یابی نسبت به بازگشایی استخر اقدام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر با اشاره به استخر هیدج نیز گفت: این استخر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که در صورت تامین اعتبار، استخر را افتتاح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم اعتبارات موجود به این استخرها هر چه زودتر تخصیص یابد تا جمعیت ۲۴۰ هزار نفری این چهار شهر بتوانند از این استخرها استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست