• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۱۵
  • شناسه خبر: 29011

زمینه رشد برای نیروهای جدید در ایران ترانسفو فراهم است/ ۳۷ درصد ارزش افزوده اقتصادی استان زنجان را بخش صنعت تشکیل داده است/ اطلس سرمایه گذاری دراستان در حال تدوین است

۳۷ درصد ارزش افزوده اقتصادی استان را بخش صنعت تشکیل داده است،۱۵درصد ارزش افزوده بخش کشاورزی و ۱۰ درصد نیز بخش خدمات. مسکن و حمل نقل نیز در رتبه های پایین قرار دارد . اطلس به روز شده سرمایه گذاری در استان در حال تهیه است ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» احمد وحیدی‌ وزیر کشور در آیین آغاز به کار ۳۶۰ نیروی جدید الاستخدامی شرکت ایران‌ترانسفو زنجان اظهار کرد:دنیای صنعت بدون انرژی معنی ندارد و حیات امروز با وصل به انرژی امکان‌پذیر بوده و انرژی هم بدون انتقال فایده‌ای نخواهد داشت که این موضوع نشان از اهمیت کار این شرکت دارد.

وحیدی گفت:کسانی که در امر خیر سبقت می گیرند مقرب درگاه حق هستند، مهم این است که در بازار کار خیر سبقت بگیرید که این اتفاق در این مجموعه افتاده است.

وی با بیان اینکه باید در توسعه صنعتی همواره شتاب‌دهنده و پیشگام بود گفت: پرچم دار بودن در سطح استان ،عرصه ملی و در نهایت پیشگام بودن در سطح بین المللی و منطقه اتتظار ماست.

وزیر کشور گفت: گاهی یک صنعت و یک کارکرد می‌تواند از نظر جهانی برند شود و اگر صنایع ما در سطح کشور بتواند به برندی برای ایران تبدیل شود می تواند ارزشمند باشد.زمینه رشد برای نیروهای جدید برای آشنایی با مسائل صنعتی در این مجموعه فراهم است و با چنین ظرفیت هایی می توان نرخ بیکاری را در استان به صفر رساند.

استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه ترانسفو پیشانی صنعت و افتخار استان زنجان است گفت: این شرکت توانسته است در مسیر رشد حرکت کند که انتظار می‌رود سبد محصولات این شرکت متنوع تر شود.

افشارچی گفت: تنوع سبد خروجی در مقابله با تحریم ها اثرگذار خواهد بود و انتظار داریم شرکت ایران ترانسفو دست صنایع دانش بنیان ما را بگیرد و به عنوان شتابدهنده عمل کند.

استاندار زنجان افزود: در آغاز به کار مجدد صندوق پژوهش و نوآوری از ۱۳ شرکت در استان بالاخص ایران ترانسفو کمک گرفتیم و تمامی سهامداران صنایع در این صندوق سرمایه گذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه ۳۷ درصد ارزش افزوده اقتصادی استان را بخش صنعت تشکیل داده است گفت: ۱۵ درصد ارزش افزوده بخش کشاورزی و ۱۰ درصد نیز بخش خدمات و مسکن و حمل نقل نیز در رتبه های پایین قرار دارد .

وی با اشاره به وجود صنایع ریلی، فولادی،نساجی برق و الکترونیک در استان گفت: امسال برای اولین بار در کشور تولید مقوای کتب درسی دانش آموزان توسط کارخانه راشا کاسپین زنجان تولید خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: در تلاش هستیم صنایع متعددی از جمله سلولزی و صنایع پاک را در استان مستقر کنیم و با برنامه ریزی و سیستماتیک برای جذب سرمایه گذار برنامه داریم و همچنین اطلس به روز شده سرمایه گذاری در استان در حال تهیه است تا بتوانیم به سمت رشد اقتصادی ۸.۷ درصدی حرکت کنیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست