• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۲۸
  • شناسه خبر: 29036

اجرای طرح نذر آب جمعیت هلال احمر، در انتظار کمک خیرین زنجانی

برای خرید دستگاه تصفیه آب و بسته های معیشتی در قالب طرح "نذر آب ۵" به منظور رفع مشکلات هموطنان، نیازمند کمک های مردم نوعدوست، نیکوکار و خیر این استان هستیم.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال اجرای طرح “نذر آب ۵” با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت به روستاهای استان زنجان و سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه طرح نذر آب ۵ در داخل و خارج از استان عملیاتی خواهد شد، اظهارداشت: روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق در خدابنده توسط جمعیت هلال احمر استان با همکاری مسئولان شهرستانی برای ارائه خدمات شناسایی شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این طرح برای پنجمین سال متوالی اجرا می شود، گفت: در بخش برون استانی نیز در روستاهای حمزه جاهان و حقمی شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان خدمات ارائه خواهیم داد.
موسوی تاکید کرد: در این طرح خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان، اهدای دستگاه تصفیه آب، اقلام بهداشتی و آب معدنی، توزیع بسته های غذایی و معیشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی، توزیع لوازم التحریر میان دانش آموزان کم بضاعت این مناطق انجام خواهد شد.
وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در انتظار کمک های نقدی و غیرنقدی همه خیرین، سازمان های مردم نهاد، موسسات و شهروندان علاقمند جهت اجرای طرح نذر آب ۵ است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این طرح از روزهای پایانی شهریور ماه تا نیمه دوم مهرماه امسال اجرا خواهد شد.
موسوی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب
۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴و یا با شماره شبا نزد بانک ملت و شماره شبا ۸۶۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ IR نیات خاص خیرین واریز و فیش آن را به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان های استان زنجان تحویل و رسید دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، در طرح ملی نذرآب این هلال احمر استان زنجان با مشارکت خیرین، سازمان های مردم نهاد و داوطلبان توانست آب معدنی و تانکرهای آب آشامیدنی بهداشتی و سالم را برای هموطنان در دهستان های شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان تحویل دهد.
علاوه بر این از محل کمک های خیرین استان زنجان در شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی حدود ۲۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند، ۳۰۰ بسته معیشتی، ۵۰۰ ثوب لباس و ۱۵۰ بسته لوازم التحریر نیز در مناطق محروم توزیع شد.
۲ دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در روستاهای مهل آباد و رومه شهرستان نهبندان نصب و راه اندازی شد و یک خط لوله به طول یکهزار و ۲۰۰ متر اجرا و ۱۷ هزار آب معدنی و هشت تانکر آب رسان نیز از محل کمک های خیرین استان زنجان توزیع شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست