• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۰۷
  • شناسه خبر: 29118

نگهداری از انقلاب علاوه بر شور وهیجان شعور و تدبیر هم لازم دارد/ وظیفه ما کارکردن برای مردم است

در این چهل و سه سال مردم و ملت ما با پوست و گوشت و خونشان لمس کردند که نگهداری انقلاب علاوه بر شور و هیجان و احساس،شعور و تدبیر هم لازم دارد و به لطف پروردگار مردم وقتی در صحنه حاضر هستند نصرت خدا هم شاملشان میشود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» آیت اله خاتمی نماینده ولی در زنجان و امام جمعه زنجان در آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان با بیان اینکه همه انسانها در دوران زندگیشان یک فراز و فرودهایی دارند ودفاع مقدس هم یکی از این عرصه هاست گفت: درپیروزی انقلاب تعداد شهدا خیلی بالانیست ولی برای پاسداری از انقلاب ۲۱۸هزار شهید تقدیم شده است.

امام جمعه زنجان گفت: امام فرمودند نگهداری انقلاب از ایجاد انقلاب سخت تر است. شهدایی که هم از نظر کمیت و هم کیفیت بسیار برجسته و اثر گذار گویای این مسئله است. 
وی با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) گفت: زحمت نگهداری موفقیت و عمل صالح ازایجاد آن بیشتر است گفت: در این چهل و سه سال مردم و ملت ما با پوست و گوشت و خونشان لمس کردند که انصافا نگهداری انقلاب علاوه بر شور و هیجان و احساس،شعور و تدبیر هم لازم دارد و به لطف پروردگار مردم وقتی در صحنه حاضر هستند نصرت خدا هم شاملشان میشود.

محسن افشارچی استاندار زنجان هم در این مراسم با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه تجهیزات شهری در حال افتادن هست گفت: در امتداد آن اتفاقات بهتری در آینده خواهد افتاد وبا تجهیزات خیلی چابک و خوبی که تهیه شده است در این مدت کارهای مهمی در حوزه آتش نشانی اتفاق افتاد .

وی گفت: بارها گفته ام پیشانی حرکتهای استان کارهای عمران شهری است که در راستا هم شورای شهر و هم شهرداری این هماهنگی را دارند و شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه‌های عمرانی در شهر هستیم.
افشارچی با بیان اینکه هرچقدر نظام و انقلاب مقاومتش در مقابل سلطه بیشتر باشد هزینه تراشی برای آن بیشتر است، یابا ترور یا با دست گذاشتن روی برخی ضعف ها و اشتباهات گفت: وظیفه ما کار کردن است. ما تمام محدودیتهای کشور را درک میکنیم اما وظیفه ما کار کردن برای مردم است وبرای آن افق های بلند مدت و میان مدت دیده ایم.

وی افزود: بارها اعلام کرده ایم که هر پشتیبانی لازم باشد در حوزه خدمات شهری دریغ نخواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست