• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۷-۲۶
  • شناسه خبر: 29345

شهرداری درحوزه اشتغالزایی و کارآفرینی وظیفه دارد/در کنار نهضت آسفالت نهضت اشتغالزایی ایجاد کنید

شهرداری درحوزه اشتغالزایی و کارآفرینی وظایفی را داشته و دارد. میشود با حل مشکلات معیشتی مردم کاری کرد که بعد از حجاب و عفاف، معیشت و نان شب مردم گروگان گرفته نشود.درخواست ما این است که درکنار نهضت آسفالت نهضت اشتغالزایی ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» انسیه ابوبصیری عضو شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی میان اقتصاد و مدیریت شهری هست گفت: در موقعیتی که کشور درگیر مسائل ظاهراً فرهنگی است ولی در پشت پرده قضایای دیگری مستتر هست به طوریکه حجاب و عفاف در کشور توسط افرادی در داخل و خارج گروگان گرفته شده است با توجه به وظیفه شهرداری در ایجاد اشتغال باید شرایطی فراهم شود که معیشت و نان شب مردم گروگان گرفته نشود .

ابوبصیری گفت: با توجه به وظایفی که شهرداری درحوزه اقتصاد و مدیریت شهری دارد و با توجه به سیاستگذاری ها و نیاز سنجی ها ، موضوعی که به شکل مقطعی وارد مدیریت شهری شده و خیلی هم ضروت خود را نشان می دهد معیشت مردم و ایجاد اشتغال است. .

وی با بیان اینکه شهرداری درحوزه اشتغالزایی و کارآفرینی وظایفی را داشته و دارد گفت: در پی اتفاقات اخیر و جهت جلوگیری از تکرار آن میشود با حل مشکلات معیشتی مردم کاری کرد که بعد از حجاب و عفاف ،معیشت و نان شب مردم گروگان گرفته نشود .

عضو شورای شهر با اشاره به تاکید رییس جمهور به ورود استاندارن و شهرداران به اشتغالزایی و کارآفرینی و معیشت مردم گفت: این بستر در زنجان آماده است و موقعیتهای خوبی هست که نیاز به مدیریت و ساماندهی دارد و ورود شهرداری به این موضوع می تواند برای شهرداری و مردم هم غیر مستقیم و هم مستقیم درآمد زایی کند.

وی گفت:چندین بار این موضوع را درخواست کرده ایم ولی جدی دنبال نشده است . درخواست ما این است که در کنار نهضت آسفالت نهضت اشتغالزایی و ایجاد معیشت خوب به عنوان یکی از اقسام مهم حوزه اقتصاد شهری، شهرداری زنجان فعالیت کند که مانند نهضت آسفالت مردم در زندگی مردم محسوس باشد.

ابوبصیری با بیان اینکه معیشت مردم در تنگنا است گفت: اشتغالزایی و کارآفرینی یکی از ضروری ترین کارهایی است که شهرداری می تواند انجام دهد و در این مورد برای شهرداری وظیفه تعریف شده است و برای اینکه دوباره بهانه دیگری دست بهانه جوها نیفتد منتظر این نهضت از سوی شهرداری هستیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست