• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۸-۰۴
  • شناسه خبر: 29458

صدور۱۱۹ کیفرخواست برای اغتشاشگران در زنجان

با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده های اغتشاشگران در دادگاههای انقلاب و جزایی استان زنجان در دستور کار قرار دارد که برای ۱۱۹نفر از کیفر خواست صادر شده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جریان اغتشاشات مهرماه در این استان با تلاش همکاران قضایی و هماهنگی های جامعه اطلاعاتی و ضابطین و با استفاده از تجربیات گذشته ،‌ صحنه ناآرامی ها در استان به خوبی مدیریت شد و در مقایسه با حوادث قبلی میزان خسارت ها بسیار کمتر بود.
صادقی نیارکی گفت: تاکنون تعداد ۲۷۹ پرونده برای ۳۲۵ نفر در دادسراهای استان زنجان تشکیل شده و از این تعداد ۱۳۷ پرونده، به عبارتی ۴۷ درصد از کل پرونده ها تعیین تکلیف شدند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده های اغتشاشگران در دادگاههای انقلاب و جزایی استان در دستور کار قرار دارد که برای ۱۱۹نفر کیفر خواست صادر شده و تاکنون برای ۱۶ نفر نیز احکام محکومیت صادر و مابقی در حال رسیدگی است.
رئیس کل دادگستری زنجان تاکید کرد: رسیدگی به پروندهای اغتشاشگران با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد و باید با کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی، تخریب و اغتشاش در جامعه بودند، برابر قانون برخورد پشیمان کننده شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست