• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۰۳
  • شناسه خبر: 30300

توزیع ماهانه ۱۰ هزار تن آرد بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی استان زنجان

بیش از ۸۹ هزار تن آرد از اول فروردین تا ۳۰ آذر ماه سالجاری در سطح استان زنجان توزیع شده است.به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود ۷۰۰ نانوایی در شهر زنجان قرا ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸۹ هزار تن (۲ میلیون و ۲۲۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی) از اول فروردین تا ۳۰ آذر ماه سالجاری بین واحدهای خبازی، صنف صنعت و نیروهای مسلح توزیع انجام شده است.
 
زمانی گفت: به طور میانگین ماهانه ۱۰ هزار تن آرد در بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی سطح استان توزیع می گردد که از آن حدود ۷۰۰ نانوایی در شهر زنجان قرار دارد.
 وی افزود: توزیع آرد نانوایی ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می شود،این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می گیرد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: استان زنجان دارای شش کارخانه آرد سازی است و آرد تولید شده به وسیله شرکت‌های حمل و نقل و خود حمل توزیع می شود.
 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست