• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۰-۲۵
  • شناسه خبر: 30675

پروژه سه راهی طارم به منجیل بعد از ۲۰ سال هنوز به اتمام نرسیده است

پروژه سه راهی طارم به منجیل مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ است و به دلیل کمبود اعتبارات کافی بعد از ۲۰ سال هنوز به اتمام نرسیده است، همچنین به علت صعب العبور بودن، هزینه زیادی برای اجرا می‌خواهد و همین عامل کندی اجرا ...

سید غفور شفیعی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: ۶ پروژه مهم راه سازی در استان زنجان در حال انجام است که از این تعداد، سه پروژه ملی راه سازی در شهرستان طارم در دست اجرا است.
شفیعی گفت: پروژه «سه راهی طارم به منجیل» از پروژه‌های مهم استان زنجان است و ارتباط این استان با گیلان را برقرار می‌کند، این پروژه با پروژه «ملاسرا -شفت» و پروژه «کلور- درام» سه پروژه مهم راه سازی هستند که در طارم اجرا می‌شود.
وی افزود: پروژه «درام-کلور» فعال است و پیمانکار طبق قرار داد و جدول زمانی بندی، عملیات خاکبرداری را تا بهار سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رساند و این پروژه مشترک راه سازی با استان اردبیل است.
وی گفت: از پروژه سه راهی طارم به منجیل هم ۱۶.۵ کیلومتر پیمان سپاری شده و با قوت در حال اجرا است و بیش از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.طول محور این پروژه «۸۰ کیلومتر» است که «۳۳.۵ کیلومتر» از این پروژه که در حوزه‌ی شهرسان طارم است طی سالهای گذشته اجرا شده و برای تردد استفاده می‌شود.
شفیعی با بیان اینکه پروژه سه راهی طارم به منجیل مصوب سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۲ بوده و به دلیل کمبود اعتبارات کافی بعد از ۲۰ سال هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: همچنین به علت صعب العبور بودن، هزینه زیادی برای اجرا می‌خواهد و همین عامل کندی اجرای پروژه بوده است.
وی با اشاره به پروژه محور «ملاسرا و شفت» گفت: بحث زیست محیطی این پروژه که در محدوده استان گیلان است هنوز مرتفع نشده ولی در داخل شهرستان طارم این پروژه آغاز شده و با اجرای میدان زیتون در ورودی جنوبی شهر آببر این پروژه در حال انجام است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست