• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 31067

افتتاح شرکت کیمیا زیست پارسیان (تولید دارو و مکمل)/ تولید برخی اقلام دارویی برای اولین بار در کشور در این شرکت

در دومین روز از دهه فجر شرکت کیمیا زیست پارسیان (تولید داور و مکمل ) با اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰نفر غیر مستقیم افتتاح شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح شرکت کیمیا زیست پارسیان(تولید دارو و مکمل) با تاکید بر توسعه زنجیره های ارزش در استان اظهار کرد: اولا تلاش ما این است که قیمت تمام شده محصولات تولید شده در استان کم شود و دوماً اینکه سبد صنایع استان متنوع باشد.

وی با اشاره به تولیدات شرکت کیمیا زیست پارسیان گفت: این صنعت هایتک و دقیق است و فرآیند تولید دقیق و سازوکار خاصی دارد که امیدواریم به زودی وارد تولید ثروت شود و با توفقاتی که خارج از کشورانجام شده ظرفیت تولید آن نیز بالابرود.

وحید سقطچی مدیر عامل شرکت کیمیا زیست پارسیان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از اهداف این شرکت تولید اقلام دارویی برای اولین برا در کشور است و این شرکت برای ۲۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی داشته است .

سقطچی گفت: ۸۰دردصد سرمایه گذاری این شرکت صورت پذیرفته و ۲۰ درصد آن باقی مانده که ساسلانه ۸۰ سافت ژل و ۸۰ میلیون قرص و ۱۵۰ میلیون کپسول تولید می شود که با افزایش ظرفیت تولید به تقریبا دو برابر خواهد رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست