• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 31040

۵هزار نفر در خوی تحت پوشش خدمات هلال احمر زنجان قرار دارند

در حال حاضر پنج هزار نفر با یک هزار خانواده زلزله زده در شهر خوی، تحت پوشش ستاد خدمات هلال احمر این استان قرار دارند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»غفور آقاجانلو ،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر پنج هزار نفر با یک هزار خانواده زلزله زده در شهر خوی، تحت پوشش ستاد خدمات هلال احمر این استان قرار دارند.

وی افزود: در حال حاضر هلال احمر استان زنجان مسئول ستاد خدمات در منطقه چهار شهر زلزله زده در خوی تعیین شده است و این منطقه شامل اردوگاه اسکان اضطراری شهدای فرهنگی، دانشگاه پیام نور، شمس تبریزی، شهید کامران و شهید نظری است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از ساعاتی از وقوع زلزله شامگاه هشتم بهمن ‌ماه خوی، چهار تیم اسکان اضطراری ۱۸ نفره اعزام و از بامداد یکشنبه خدمات امدادی را در این شهر آغاز کردیم و از بامداد یکشنبه تاکنون اقدام به برپایی چادرهای اسکان در پنج اردوگاه اسکان اضطراری شمس تبریزی، شهید نظری، شهدای فرهنگی، دانشگاه پیام نور و شهید کامران کرده ایم.

وی تاکید کرد: از بامداد یکشنبه تاکنون در این اردوگاه ها یک هزار دستگاه چادر اسکان اضطراری، یک هزار بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، پنج هزار تخته پتو و ۲ هزار تخته موکت توزیع کرده ایم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات هلال احمر این استان در منطقه چهار شهر خوی برای هموطنان آسیب دیده از زلزله همچنان ادامه دارد و با تمام توان در کنار این هموطنان هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست