• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 31090

بهره برداری از ۳۷ پروژه بزرگ صنعت برق در استان زنجان

همزمان با دهه فجر ۳۷ پروژه بزرگ صنعت برق در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان به بره برداری رسید.

به گزارش« پایگاه خبری -تحلیلی پیام ملّت» پیام جوادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان در مراسم افتتاح پروژه های صنعت برق استان با بیان اینکه ۵۸۹ ریز پروژه در قالب ۳۷ طرح و پروژه اصلی با اعتباری بالغ بر ۱۳۲میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و از پروژه های شاخص در چند روز اخیر، پروژه برق دار کردن خطوط جدید سبزه میدان بود که با توجه به محدودیت زمانی در آمار کارکرد شرکت های توزیع برق رکورد معناداری بود.

جوادی گفت: تامین برق روستای زنگی حاج اصغر، تامین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی و هوشمندسازی شبکه‌های توزیع نیروی برق از جمله پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان است.

وی افزود: ۲۸۲ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی با اعتبار ۷۳۸ هزار و ۷۸۱ میلیون ریال، ۱۳۱ پروژه توسعه و احداث با اعتبار ۱۸۷هزار و ۳۸۱ میلیون ریال، ۲۳ پروژه روشنایی معابر با اعتبار ۳۴ هزار و ۲۱۱ میلیون ریال، ۱۴۳ پروژه توسعه و اصلاح روستایی با اعتبار ۳۰۸هزار و ۷۵۸ میلیون ریال و ۱۰ پروژه پیک‌سایی با اعتبار ۵۸ هزار و ۹۱ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه در پروژه تبدیل سیم مسی به کابل با هدف جلوگیری از سرقت و شبکه و کاهش اتصالی‌ها انجام شده و در این پروژه‌ها شبکه بازطراحی انجام می‌شود، گفت: طرح‌های روشنایی معابر در روستاها همزمان با اصلاح بهینه و تعویض سیم و کابل روستاها انجام می‌شود و در بسیاری از روستاها چراغ‌های فرسوده را تعویض کرده، چراغ‌های نو و ال‌ای‌دی را جایگزین کرده‌ایم.

جوادی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ پست جدید به شبکه توزیع برق استان زنجان افزوده شده است، خاطرنشان کرد: اکنون ۹۰۶ روستای استان زنجان دارای برق هستند.

لازم به ذکر است ۱۱۷ پروژه در شهر زنجان و ۷۱ پروژه در ابهر و ۱۴۱ پروژه در خدابنده و ۵۶ پروژه در خرمدره و ۴۸پروژه در طارم ،۴۴ پروژه در سلطانیه، ۶۹ پروژه در ماهنشان و ۴۳ پروژه در ایجرود در قالب ۳۷ طرح بزرگ و ۵۸۹ ریز پروژه به بهره برداری رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست