• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 31117

اولین پروژه نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه افتتاح میشود

همزمان با دهه فجر ،اولین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت،در شهر صائین قلعه افتتاح خواهد شد.این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۲۱۵۰ متر مربع احداث گردیده و در مجموع برای ساخت این پروژه ۸۸ میلیارد ری ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر ،اولین پروژه نهضت ملی مسکن استان در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد.

خواجه ای گفت: برای این پروژه، ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به هر متقاضی پرداخت شد و مابقی هزینه نیز از محل آورده نقدی متقاضیان تامین گردید.

وی افزود: این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۲۱۵۰ متر مربع احداث گردیده و در مجموع برای ساخت این پروژه ۸۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: هدف از طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها و خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است و برای تحقق این هدف ضمن تسریع اجرای پروژه ها، رعایت نکات فنی و کیفیت نیز با دقت زیر نظر ناظرین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه، پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه(۱۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه ، خرمدره ، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد گفت: در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی ،مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه گردد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست