• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 31469

واحدهای صنفی موظف به درج قیمت روی کالا و خدمات خود هستند/ عدم درج قیمت را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهید

عدم درج قیمت تخلف است و همه فروشندگان موظف به درج قیمت کالا و خدمات خود هستند. امسال حدود ۹۶۰ واحد به دلیل تخلف عدم درج قیمت و همچنین ۷۰۰ مورد هم به دلیل عدم صدور فاکتوربه واحد تعزیرات معرفی شده اند.

اسماعیل مسلمی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص عدم درج قیمت کالا روی اجناس ظهار کرد: طبق قانون و براساس ماده ۶۵ نظام صنفی عدم درج قیمت روی کالا وخدمات توسط فروشندگان تخلف است.

مسلمی گفت: واحدهای صنفی موظف به درج قیمت برروی کالا و خدماتی که ارائه می کنند هستند.درج قیمت جزء حقوق مصرف کننده است و درصورت تخلف واحد صنفی، جریمه نقدی برای آن واحد در نظر گرفته خواهد شد. .

وی با اشاره به اینکه عدم درج قیمت تخلف است و  همه فروشندگان موظف به درج آن هستند گفت: امسال حدود ۹۶۰ واحد به دلیل تخلف عدم درج قیمت و همچنین ۷۰۰ مورد هم به دلیل عدم صدور فاکتوربه واحد تعزیرات معرفی شده اند.

مسلمی گفت: درصورتی که هر واحد صنفی روی کالا و خدمات خود قیمت درج نکرده باشد مردم می توانند با تماس با شماره ۱۲۴ و با اعلام دقیق آدرس آن واحد، شکایت خود را اعلام کنند و واحد نظارت و بازرسی سازمان صمت در این خصوص اقدام خواهد کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست